«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

واتس اپ تا پایان سال جاری دیگر از برخی نسخه‌های قدیمی اندروید و iOS پشتیبانی نخواهد کرد

WhatsApp، به‌تازگی اعلام کرده است که تا پایان سال میلادی جاری این شبکه اجتماعی به طور کامل برای ویندوزفون غیرفعال خواهد شد و دیگر از برخی نسخه‌های قدیمی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS پشتیبانی نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، WhatsApp، به‌تازگی اعلام کرده است که تا پایان سال میلادی جاری این شبکه اجتماعی به طور کامل برای ویندوزفون غیرفعال خواهد شد و دیگر از برخی نسخه‌های قدیمی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS پشتیبانی نخواهد کرد.

قطع پشتیبانی WhatsApp از ویندوزفون تا پایان سال جاری میلادی هیچ جای تعجبی ندارد چراکه کمپانی مایکروسافت به عنوان خالق ویندوزفون در سال گذشته به این دلیل که ویندوزفون در رسیدن به اهداف مالی و تجاری که کمپانی مایکروسافت برای آن تعیین کرده بود شکست خورد، آن را به طور کامل کنار گذاشت. از این‌رو شرکت‌هایی که از این سیستم‌عامل پشتیبانی می‌کردند و به آن سرویس‌ها و خدمات مختلفی را ارائه می‌دادند با کنار گذاشته‌شدن این سیستم‌عامل توسط مایکروسافت کم کم پشتیبانی خود را از آن قطع کردند. WhatsApp نیز تصمیم دارد از تاریخ 31 دسامبر سال میلادی جاری پشتیبانی خود را از این سیستم‌عامل قطع کند.

علاوه‌بر این WhatsApp از تاریخ اول فوریه سال 2020 میلادی پشتیبانی خود را به طور کامل از نسخه‌های قدیمی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS قطع خواهد کرد. از این‌رو WhatsApp قابلیت‌ها و آپشن‌های جدیدی که در آینده طراحی می‌کند را بر روی نسخه‌های قدیمی این سیستم‌عامل‌ها اعمال نمی‌کند بنابراین کاربرانی که هنوز از نسخه‌های قدیمی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS استفاده می‌کنند دیگر نمی‌توانند از آپشن‌ها و امکانات جدیدی که به این شبکه اجتماعی در بروزرسانی‌های مختلف افزوده خواهد شد استفاده کنند.

علاوه‌بر این با به اتمام رسیدن مدت زمانی که WhatsApp پس از آن دیگر از نسخه‌های قدیمی اندروید و iOS پشتیبانی نمی‌کند شما نمی‌توانید بر روی نسخه‌های قدیمی این سیستم‌عامل‌ها حساب کاربری جدیدی در WhatsApp ایجاد کنید.

در این صورت اگر به شبکه اجتماعی WhatsApp علاقه‌مند هستید و دوست دارید که هنوز هم از این شبکه اجتماعی استفاده کنید درحالی که نسخه سیستم‌عامل دیوایس شما قدیمی است باید هرچه سریع‌تر به فکر ارتقا سیستم‌عامل دیوایس خود به نسخه‌های بالاتر باشید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=176248
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه