واحدهاي خدماتي در مرکز خدمات فناوری و کسب و کارآمل ، آماده واگذاري است

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از آمادگي واگذاري واحدهاي خدماتي در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار ، خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ، عباسعلی وفایی نژاد با اشاره به مزایای مرکز خدمات فناوری و کسب و کار گفت : مرکز کسب و کار مجموعه ای مشاوره ای است که با هدف ارتقاء فناوری و بهبود شرایط فنی و اقتصادی واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرکهای صنعتی ایجاد می شوند .

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره هدف از ایجاد و راه اندازی مرکز خدمات و کسب و کار اظهار داشت : ایجاد فرصتهای شغلی ، ارتقاء بهره وری و سطح کیفی تولیدو صنعت ، ارائه خدمات و مشاوره ، ایجاد هم افزایی بین صنعتگران برشمرد .


وفايي نژاد افزود : در این مرکز ، دفاتر مشاوره ای شامل بهینه سازی ، کیفیت و استاندارد ، تجهیزات و ماشین آلات ، بازار و فروش ، سرمایه گذاری ، مالی و حقوقی ، مراکز دانشگاهی و پژوهشی ، به فعالیت می پردازند .

وی بیان داشت : مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی آمل بعنوان اولین مرکز در شهرک ها و نواحي صنعتی استان ، در سال گذشته به بهره برداری رسید و آماده ارائه خدمات به واحدهای تولیدی و صنعتی است .

وفايي نژاد تصـريح كرد : تاكنون 9 دفتـر مشـاوره اي در مركز خدمات فنـاوري و كسب و كار آمل راه اندازي شدند و آماده ارائه خدمات به واحدهاي توليدي و صنعتي مستقر در شهركها و نواحي صنعتي مازندران هستند .

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=7120
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه