میهن صنعت :

وانت تندر90 ، سر بلند درآزمون كیفی رنو

میهن صنعت : مراحل تولید انبوه خودروی وانت تندر در سالن های بدنه سازی و رنگ به اتمام رسیده و تاییدیه های كیفی آن از سوی شركت رنو دریافت شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، محمدرضا معتمد معاون تولید تندر ایران خودرو ضمن بیان این مطلب گفت: با همكاری تیم ایران خودرو و تیم فرانسوی رنو این مراحل برای سالن مونتاژ هم در هفته های آینده طی خواهد شد
معتمد افزود: پس از اخذ تاییدیه شركت رنو برای سالن مونتاژ وانت، تولید انبوه این خودرو آغاز می شود.

 وی درخصوص ادامه همكاری با شركت رنو اظهار داشت: در این خصوص مانع خاصی وجود نداشته و جلسات و مراودات  مستمر ایران خودرو با شركت رنوپارس ادامه دارد.

معتمد گفت: شركت رنو براساس سرمایه گذاری های كلانی كه در ایران انجام داده، برنامه های راهبردی مشخصی برای همكاری های آتی با این شركت دارد. از سوی دیگر ایران خودرو نیز برنامه های بلندمدتی را برای گسترش همكاری با این شركت دارد.

 معاون تولید تندر ایران خودرو عنوان كرد: در توافقات صورت گرفته با شركت رنو در تولید خودروی وانت تندر تامین بخشی از قطعات این خودرو به شركت ساپكو واگذار شده است .

وی خاطرنشان كرد: این امر نشان از اعتماد دوسویه رنو و ایران خودرو داشته و گسترش همكاری های دوجانبه تاییدی بر این موضوع است.

معتمد خاطر نشان ساخت : طبق برنامه قرار است در سال جاری حداقل 5 هزار دستگاه وانت تندر90 تولید و روانه بازار شود.

شایان ذكر است وانت تندر 90 محصولی از پلتفرم تندر 90 است. این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 4  و مطابق با كلیه الزامات موسسه استاندارد ایران بوده و با تجهیز به كیسه هوای راننده  و سیستم ترمز ضد قفل ایمنی راننده و سرنشین را تضمین می كند. موتور این وانت موتور سواری تندر بوده و گیربکس، سیستم تعلیق و چرخ‌های آن برای حمل بار تقویت شده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=21891
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه