میهن صنعت :

وانت سایپا 151 به خیابان ها می آید

میهن صنعت : مدیر عامل شرکت بن ‌رو (سایپا ساوه) با اشاره به راه اندازی خط تولید وانت پراید ( سایپا 151 ) گفت : به زودی وانت سایپا 151 به مشتریان تحویل داده می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیر عامل شرکت بن ‌رو (سایپا ساوه) با اشاره به راه اندازی خط تولید وانت پراید ( سایپا 151 ) گفت : به زودی وانت سایپا 151 به مشتریان تحویل داده می شود.

مهندس حسن عموزاده، با اشاره به برنامه تولید روزانه 100 دستگاه وانت پراید افزود : از این هفته روزانه 100 دستگاه وانت پراید در سایپا ساوه تولید می شود که با 1500 دستگاهی که تاکنون تولید شده است تا پایان امسال 7 هزار دستگاه وانت پراید تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی تصریح کرد : قیمت وانت سایپا 151 بسته به مدل و آپشن های مختلف تقریبا 15 میلیون تومان خواهد بود و در آینده نزدیک تسهیلات لیزینگی نیز برای خرید این محصول به مشتریان ارائه خواهد شد.

وی افزود : وانت سایپا 151 خودرویی تولید شده بر روی پلت فرم اصلاح شده X100 است ، موتور این محصول یورو 4  با حداقل میزان آلایندگی است همچنین ظرفیت حمل این خودرو 470 کیلوگرم است و در کاربری های مختلف و با  اتاق بارهای مختلف عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به امکانات و ویژگی های محصول وانت سایپا 151 گفت : نصب کولر ، شیشه بالابر برقی ،امکان نصب فرمان هیدرولیک، ایربگ و همچنین نصب ترمز ABS و EBD بر روی کلیه مدل های این وانت از ویژگی های این محصول است.

وی افزود : مصرف سوخت این خودرو در سیکل ترکیبی 5/6 لیتر و در سیکل برون شهری 5/5 لیتر در 100 کیلومتر است.

 

محصول جدید S300 سایپا سال آینده عرضه می شود

قائم مقام  فروش ، بازاریابی و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا همچنین از عرضه محصول جدیدی به نام S300 در سال آینده خبر داد و گفت : ظرفیت تولید این محصول که سال آینده در  سایپا ساوه تولید می شود حداقل در یک شیفت کاری 20 هزار دستگاه خواهد بود.

مهندس عموزاده گفت : تولید این محصول از تیرماه سال آینده شروع می شود.

وی فاز اول این محصول را مشارکتی اعلام کرد و گفت : پروژه تولید محصول جدید S300 داخلی سازی است اما در فاز اول با مشارکت چینی ها و بر روی پلت فرم ژاپنی خواهد بود اما تا پایان سال 93 به 60 درصد ساخت داخل خواهد رسید.

وی در ادامه گفتگو با خبر خودرو عرضه خودروی تیبا 2 اواخر امسال و 4 مدل محصول با پلت فرم های جدید در سال آینده را از برنامه تولید گروه سایپا عنوان کرد و افزود : محصول B90 در شرکت پارس خودرو، خودروی سراتو را در سال آینده به بازار عرضه خواهند شد.

وی گفت : تولید آزمایشی خودروی تیبا 2 از بهمن ماه امسال آغاز می شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=35524
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه