پس از انتصاب مدیرعامل جدید

واکنش معنادار بورس به تغییر مدیرعامل مس

ميهن صنعت : طی چند روز گذشته، صف خرید برای سهام این شرکت به طرز چشمگیری افزایش یافته است. این موضوع در شرایطی که در دو هفته اخیر، شاهد کاهش قیمت جهانی مس بودیم از واکنش مثبت بازار سرمایه به تصمیم مدیریتی غضنفری، وزیر صمت در انتخاب پوستین دوز به عنوان مدی


همزمان با اعلام رسمی، انتصاب نعمت اله پوستین دوز، به مدیرعاملی شرکت ملی صنایع مس، سهام این شرکت بیش از 52 واحد رشد کرد.

به گزارش «ميهن صنعت »، طی چند روز گذشته، صف خرید برای سهام این شرکت به طرز چشمگیری افزایش یافته است. این موضوع در شرایطی که در دو هفته اخیر، شاهد کاهش قیمت جهانی مس بودیم از واکنش مثبت بازار سرمایه به تصمیم مدیریتی غضنفری، وزیر صمت در انتخاب پوستین دوز به عنوان مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس خبر می دهد.

فعالان بازار سرمایه با توجه به مدیریت مثبت پوستین دوز در سایپا امیدوارند وی بتواند با رفع برخی مشکلات پیش روی شرکت مس، این شرکت را به دوران اوج خود ر بازار سرمایه بازگرداند. قیمت هر سهم مس در بورس، دو سال پیش حداقل 1600 تومان بود. اما در روزهای قبل از روی کار آمدن پوستین دوز، به کمتر از 360 تومان رسید. با این وجود در همین چند روز، قیمت سهام این شرکت حداقل 20 تومان افزایش یافت.
نکته جالب اینکه طی روزهای اخیر کل بازار سهام تنها 62 واحد رشد کرد. این بدان معناست که افزایش واحد سهام شرکت مس، پس از انتصاب مهندس پوستین دوز نقش 84 درصدی شرکت مس در جهش بازار سرمایه را نشان می دهد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=2860
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه