واگذاري 10 هزار واحد مسكن مهر در استان تهران

به گفته اين مقام مسوول، تلاش مي‌شود در هفته‌هاي آتي نيز بالغ بر 20 هزار واحد مسكوني ديگر در ساير نقاط استان مورد بهره برداري قرار گيرد.

10 هزار واحد مسكوني در استان تهران توسط مقامات بلند پايه كشوري در سايت ضياء آباد اسلامشهر افتتاح مي‌شود.

به گزارش ايسنا، تقي رضايي ـ مديركل مسكن و شهرسازي استان تهران ـ در جريان بازديد از پروژه‌هاي مسكن مهر در استان تهران گفت: براساس برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته مقرر شده‌ است از اين تعداد واحد مسكوني آماده واگذاري به متقاضيان مسكن مهر، هزار و 500 واحد مسكوني در سايت ضياء آباد شهرستان اسلامشهر و تعداد هشت هزار و 500 واحد ديگر در ساير شهرهاي بالاي 25 هزار نفر استان تهران به اعضا واگذار شود.

وي ادامه داد: از ميان پروژه‌هاي مذكور تعداد 1500 واحد در قالب مسكن مهر 99 ساله، هزار واحد در قالب مسكن مهر خودمالك، تعداد چهار هزار واحد در قالب نوسازي بافت‌هاي فرسوده و سه هزار و500 واحد ديگر نيز مربوط به پروژه‌هايي است كه از تسهيلات دولتي استفاده كرده‌اند.

به گفته اين مقام مسوول، تلاش مي‌شود در هفته‌هاي آتي نيز بالغ بر 20 هزار واحد مسكوني ديگر در ساير نقاط استان مورد بهره برداري قرار گيرد.

مديركل مسكن و شهرسازي استان تهران با اشاره به اين‌كه تمامي اين واحدها مجهز به تاسيسات زيربنايي و روبنايي است اظهار كرد: واگذاري واحدهاي مسكوني مهر قطعا در مهار قيمت مسكن و نيز اجاره موثر خواهد بود.

به گفته رضايي با توجه به اين كه عمده اين واحدها در درون شهر تهران ساخته شده‌اند استقبال خوبي از اين واحدها به عمل آمده و قطعا تزريق اين واحدها به بازار مسكن نقش موثري در كنترل قيمت‌ها خواهد داشت.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=2775
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه