مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب در گفتگو با میهن صنعت:

وزارت صمت متولی نمایشگاه خودرو است/شرایط استاندارد شهر آفتاب برای برگزاری تمامی نمایشگاه ها

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در حاشیه چهارمین نمایشگاه خودرو تهران گفت: وزارت صنعت متولی اصلی نمایشگاه خودرو است و انتظار می رفت که وزیر صنعت به عنوان مسئول اصلی و مستقیم در این رویداد حاضر باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«میهن صنعت»،  دکتر تقدسی نژاد؛ مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در حاشیه چهارمین نمایشگاه خودرو تهران عنوان کرد: وضعیت استاندارد نمایشگاه شهر آفتاب به گونه ای است که حداکثر ظرفیت برای بازدید عموم پیش بینی شده و با توجه به  ایستگاه مترو اختصاصی شهر آفتاب و هم چنین دو ایستگاه اتوبوس شاهد و حرم امام خمینی (ره) و دسترسی جاده ای به اتوبان خلیج فارس پیش بینی می شود که شاهد حداکثری حضور مردم باشیم.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در ادامه افزود: برگزاری نمایشگاه خودرو در شهر آفتاب به مردم و مسئولین اثبات خواهد کرد که انتقال نمایشگاه های پر مخاطب مانند کتاب و نفت به شهر آفتاب می تواند در کاهش ترافیک تهران تاثیر گذار باشد.

وی در پاسخ به خبرنگار میهن صنعت در خصوص عدم حضور وزیر صمت و تاکید مقام معظم رهبری به افزایش کیفیت خودرو گفت: وزارت صنعت متولی اصلی نمایشگاه خودرو است و انتظار می رفت که وزیر صنعت به عنوان مسئول اصلی و مستقیم در این رویداد حاضر باشد اگرچه این نمایشگاه تا روز جمعه 30 اردیبهشت ماه ادامه دارد و بازدید دکتر فاطمی امین در هر کدام از این روزها نشان از اهمیت و توجه به این صنعت است.

دکتر تقدسی نژاد در خصوص آزادسازی واردات خودرو نیز افزود: واردات خودرو به کشور می تواند منجر به ایجاد رقابت عادلانه میان تولید کنندگان و در نهایت بهبود کیفیت خودروها شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در خصوص عدم برگزاری نمایشگاه های پر مخاطب مانند نمایشگاه کتاب در این مجموعه عنوان کرد: نمایشگاه شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه طراحی شده و مطمئنا از مشکلاتی که ممکن است در مصلی برای بازدیدکنندگان مانند جانبازان ایجاد شود، برخوردار نیست.

وی در پایان افزود: نمایشگاه شهر آفتاب مختص برگزاری نمایشگاه بوده و از شرایط لازم برخوردار است اما مصلی مطمئنا کارکرد دیگری دارد.مسئولین با مقایسه سه نمایشگاه کتاب، نفت و خودرو می توانند منصفانه تصمیم گیری کرده و فضایی را انتخاب کنند که مهیای حضور مردم است. امیدواریم که در دولت آقای رئیسی به این مسائل توجه شود و شرایط لازم برای برگزاری نمایشگاه به بهترین شکل ممکن فراهم شود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=244661
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه