سازمان هواشناسی اعلام کرد:

وضعیت آب و هوا در 3 روز آینده/ پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق

با توجه به تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز(چهارشنبه) برای پاره ای مناطق استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان و خراسان جنوبی، به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، با توجه به تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز(چهارشنبه) برای پاره ای مناطق استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان و خراسان جنوبی، به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

همچنین در برخی مناطق مازندران، ارتفاعات و مناطق شمالی استان های البرز، تهران، سمنان، گلستان و نیز پاره ای مناطق استان های لرستان،کرمانشاه، ایلام،چهرمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و اصفهان شاهد رشد ابر، رگبار پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی خواهیم بود.

در روزهای پنجشنبه و جمعه برای پاره ای مناطق استان های سیستان بلوچستان، هرمزگان و فارس به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعدو برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود. همچنین روز پنجشنبه برای مناطق استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان، زنجان، قم، غرب مازندران،گیلان و اردبیل بارش پراکنده با احتمال  رعد وبرق و وزش باد انتظار می رود.

از جمعه در استان های گیلان و مازندران و دامنه های البرز واقع در استان های تهران و البرز بارش باران برای پاره ای مناطق اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، قزوین، زنجان، مرکزی،قم، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری، اصفهان و بوشهر بارش پراکنده با احتمال رعدو برق و وزش باد پیش بینی می شود.

شایان ذکر است روز جمعه نواحی مرکزی خلیج فارس مواج خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=186599
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه