مدیر عامل شرکت سایپا:

وظیفه اصلی ما تامین رفاه مردم است/ مجریان خدمات پس از فروش باید بهترین رفتار را با مردم داشته باشند

جمالی گفت: بدون توجه به اینکه مشتریان چه خودرویی دارند، امدادگران باید به آنها خدمات لازم را ارائه دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، رحیم علیشاهی مدیر عامل سایپا یدک افتتاح طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا گفت: خدمات پس از فروش آخرین زنجیره از تولیدات خودرو است و ویترین اصلی خودروسازان به حساب می آید.

 
وی با اشاره به تجربه امداد رسانی اربعین تصریح کرد: اگر ما برندسازی رفتاری در دوران نوروز انجام دهیم، مردم خاطره خوبی از ما خواهند داشت.
 
علیشاهی همچنین اذعان داشت: ما مجموعه خدمات را رقابتی نمی بینیم و برای ارتقا موقعیت خود آرزوی شکست رقبا را نمی کنیم و اگر خدمتی به مردم ارائه می دهند گویا ما ارائه دادیم اما دوست داریم مردم در پایان تعطیلات ما را خدمت گزارتر از رقبا بدانند.
 
در ادامه این افتتاحیه مهدی جمالی مدیر عامل شرکت سایپا گفت: وظیفه اصلی خودروسازان ایجاد رفاه و آسایش برای مردم است و تقاضای من از مجریان خدمات پس از فروش این است که بهترین رفتار را با مردم داشته باشند.
 
جمالی تصریح کرد: سال آینده را سال خدمت رسانی اعلام کرده ایم و تلاش می کنیم در صدد رفع نواقص و مشکلاتی که در گذشته داشته ایم برآییم.
 
وی در پایان تاکید کرد: بدون توجه به اینکه مشتریان چه خودرویی دارند، امدادگران باید به آنها خدمات لازم را ارائه دهند.
 
همچنین بهزاد پناهی مدیرعامل امداد خودروی سایپا با اعلام آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی 96 گروه خودروسازی سایپا طرح امداد نوروزی از 25 اسفند امسال آغاز و تا 14 فروردین سال آینده به مدت 20 روز ادامه خواهد داشت.
 
مدیر عامل امداد خودرو سایپا در ادامه گفت: در طول اجرای این طرح بیش از 720 واحد امدادی متشمل بر 252 روزانه برون شهری، 52 پایگاه شبانه روزی، 86 پایگاه درون شهری، 220 دستگاه واحد امدادی روزانه و شبانه پیمانکار و 114 دستگاه خودروسوار جهانگردی در سراسر کشور به منظور ارائه خدمات امدادی به هموطنان به کارگیری خواهند شد.
 
وی در ادامه افزود: کلیه واحدهای امدادی به سامانه های موبایلی نوین مجهز بوده و عملکردشان از طریق این سامانه و سایر ابزارهای کنترلی تحت نظارت قرار می گیرد.
 
پناهی با اشاره به فعالیت بیش از 6500 نفر در طرح امداد نوروزی 96 ادامه داد: در این طرح علاوه بر خدمات خارج تعمیرگاهی، بالغ 450 نمایندگی مجاز با بیش از 4500 نفر پرسنل، در سراسر کشور به ارائه خدمات تعمیرگاهی می پردازند.
 
وی همچنین اظهار داشت: امدادخودروی سایپا امسال نیز تصمیم دارد ضمن در نظر گرفتن شرایط راه ها و موقعیت جغرافیایی امداد خواه میانگین زمان انتظار مشتری در حد استانداردهای جهانی حفظ نماید.
 
پناهی یادآور شد: امسال در طرح خدمات نوروزی، خدمات درون تعمیرگاهی و برون تعمیرگاهی به کلیه خودروهای تولیدی اعم از خودروهای دوره گارانتی و وارانتی خودروسازهای داخلی  و خارجی که دارای اشتراک  عمومی شرکت امداد خودروی سایپا هستند ارائه می شود.
 
وی تاکید کرد: همچنین با رایزنی های صورت گرفته خودروهای متفرقه ای که در طول طرح به منظور همکاری مشترک با سایر سازمان ها و نهادهای ذیربط نظیر کمیته عملیات و اجرای مقررات ترافیکی، کمیته امداد و نجات جاده ای، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور فعالیت می کنند در تمامی استان ها، شهرها و جاده های اصلی و فرعی کشور تحت پوشش خدمات امداد خودرو هستند.
 
پناهی فرآیند پشتیبانی از طرح را بسیار منظم ارزیابی کرد و گفت: در زمان 20 روز طرح خدمات و امداد نوروزی سال 96 در دفتر منطقه ای و 22 انجمن صنفی استانی نمایندگان در بخش کنترل و نظارت بر آن انجام وظیفه خواهند کرد.
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=116924
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه