«میهن صنعت» گزارش می دهد:

ولوو S60 آماده رقابت با ب ام و سری 3 می شود

خودروساز سوئدی ولوو قرار است که مدل S60 را با قیمت 37,920 پوند در اختیار مشتریان انگلیسی قرار دهد. خودرو از ماه مه سال جاری در بازار انگلیس با همتایان خود نظیر ب ام و سری سه، جگوار XE ومرسدس کلاس سی به رقابت خواهد پرداخت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خودروساز سوئدی ولوو قرار است که مدل S60 را با قیمت 37,920 پوند در اختیار مشتریان انگلیسی قرار دهد. خودرو از ماه مه سال جاری در بازار انگلیس با همتایان خود نظیر ب ام و سری سه، جگوار XE ومرسدس کلاس سی به رقابت خواهد پرداخت.

پیشرانه توربوشارژر دو لیتری T5 برای نسل جدید S60 در نظر گرفته شده که قادر به تولید 247 اسب بخار قدرت و 350 نیوتون متر گشتاور است.

نیرو از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود و 0 تا 62 مایل برساعت آن برابر با 6.5 ثانیه است.

لازم به ذکر است که بیشینه سرعت این محصول ولوو طبق قانون جدید این شرکت از سال 2020 به 112 مایل بر ساعت می رسد.

امکان سفارش تریم R-Design برای کاربران فراهم شده و از امکانات استادارد آن می توان به رینگ های 19 اینچی، دیفیوزر عقب، اسپلیتر جلو و سیستم اگزوز بزرگ اشاره کرد.

کابین نسل جدید S60 میزبان تکنولوژی و قابلیت های زیادی است که صندلی اسپرت با سیستم حرارتی، هدآپ دیسپلی، سیستم صوتی مجهز به 14 اسپیکر هارمن کاردن، دور فرمان چرمی و نمایشگر 9 اینچی اینفوتیمنت با پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی بخشی از آن ها است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=173780
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه