مدیرعامل بهمن موتور در مراسم رونمایی ون اینرودز:

ون اینرودز برای کسب و کارهای نوین بسیار مناسب است/ داخلی سازی ۴۰ درصدی در دستور کار بهمن موتور

مدیرعامل بهمن موتور در مراسم رونمایی از محصول جدید این شرکت با نام ون اینرودز گفت : در سال جاری توانستیم سومین محصول جدید شرکت بهمن موتور را رونمایی کنیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«میهن صنعت»،  مدیرعامل بهمن موتور در مراسم رونمایی از محصول جدید این شرکت با نام ون اینرودز گفت : در سال جاری توانستیم سومین محصول جدید شرکت بهمن موتور را رونمایی کنیم و از این بابت بسیار خورسندیم. هدف ما ارائه محصولات جدید و با کیفیت به بازار خودرو کشور است که در همین راستا همواره گام برداشته ایم.

مهندس محمد ضرابیان ادامه داد : با توجه به تغییرات شگرف در کسب و کارها، استارت‌آپ های نوینی شکل گرفته که مبنای آن تحویل به موقع و سریع است.

ون اینرودز برای کسب و کارهای نوین بسیار مناسب است/ داخلی سازی ۴۰ درصدی در دستور کار بهمن موتور

وی افزود : این کسب و کارها نیاز به ابزارها و البته محصولات جدید که نیاز آن را برطرف کند، داشته که محصول جدید بهمن موتور با نام ون اینرودز برای اینگونه کسب و کارها بسیار مناسب خواهد بود.

مهندس ضرابیان گفت : ون اینرودز دارای ۱۰۵ اسب توان بوده و کابین آن دارای استحکام بسیار خوبی است. این محصول مجهز به دو ایربگ شده و از لحاظ امکانات رفاهی و ایمنی بسیار مناسب است.

مدیرعامل بهمن موتور افزود : در سال آینده محصولات جدید بهمن موتور نیز به بازار خودرو ایران معرفی خواهد شد تا به این واسطه سبد محصولات بهمن موتور کامل تر شود.

وی با اشاره به داخلی سازی ون اینرودز ادامه داد : در حوزه ساخت داخل محصولات به ویژه محصول اینرودز برای دسترسی راحت تر مشتریان به خدمات پس از فروش و قطعات محصول، در اولین قدم ۳۰ درصد و در قدم بعدی ۴۰ درصد داخلی سازی را لحاظ خواهیم کرد.

وی در پایان گفت : داخلی سازی ون اینرودز باعث خواهد شد تا خریداران این محصولات دغدغه ای از بابت در دسترس بودن قطعات نداشته باشند تا با خیال آسوده از این محصول در کسب و کارهای نوین خود استفاده کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=240038
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه