رئیس بخش آسیا و اقیانوسیه شرکت رنو:

پارس خودرو در مسیر درست “پیشرو بودن در کیفیت” قرار دارد

میهن صنعت : رئیس بخش آسیا و اقیانوسیه شرکت رنو در راس هیاتی بلند پایه در شرکت پارس خودرو –نخستین خودروساز کشور حاضر و از خط تولید با کیفیت ترین خودرو تولیدی تندر 90 و مگان آن بازدید کرد.

به گزارش میهن صنعت، رئیس بخش آسیا و اقیانوسیه شرکت رنو در راس هیاتی بلند پایه در شرکت پارس خودرو –نخستین خودروساز کشور حاضر و از خط تولید با کیفیت ترین خودرو تولیدی تندر 90 و مگان آن بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پارس خودرو، ژیل نورماند-رئیس بخش آسیا، اقیانوسیه شرکت رنو، پیمان کارگر-مدیر عامل شرکت رنو پارس و رئیس بخش خاورمیانه رنو به همراه جمعی از مدیران ارشد این شرکت از خطوط تولید محصولات رنو پارس خودرو بازدید کردند.

در این بازدید نورماند ضمن ابراز رضایت کامل از تولید محصولات رنو در شرکت پارس خودرو گفت: با توجه به اینکه سالن تولید محصولات گروه رنو در پارس خودرو به صورت خاص به این محصولات اختصاص یافته می توانیم توجه خود را به راه تولید رنو و به ارتقا کامل تمامی سطوح مختلف کیفیت در این شرکت متمرکز کنیم که این امر در تولید خودرو با کیفیت بسیار موثر است.

وی پارس خودرو را دارای پتانسیل عظیمی جهت افزایش حجم تولید محصولات رنو در ایران دانست و افزود: هم اکنون بحث تامین قطعات توسط شرکت رنو پارس به شدت مطرح است و بنده شخصا و به طور جدی این موضوع را دنبال خواهم کرد.

رئیس بخش آسیا-اقیانوسیه رنو با تاکید بر اینکه بالا رفتن کیفیت با کار سخت تر و جدیت بیشتر ایجاد می شود افزود: در پارس خودرو در موضوع کیفیت،کارهای زیادی انجام شده ولی واقعیت این است که نباید به این میزان رضایت داد و تفکر ما باید رهبری بازار باشد تا بتوانیم به بالاترین حد ممکن از رضایت مشتری دست یابیم که خوشبختانه تا کنون این چنین بوده است.

وی افزود: همواره باید تفکر اول بودن را در خود داشته باشیم و برای اینکه رتبه اول در بازار خودرو باشیم باید همواره مانند شاگرد اول یک کلاس فکر کنیم برهمین اساس به عنوان مثال می توان به یازده دوره قهرمانی رنو در مسابقات قهرمانی اتومبیل رانی در کنار خودروهای فراری و … اشاره کرد که با تفکر قهرمانی توانسته به این تعداد افتخار دست یابد و اساسا تفاوت مقام اول با مقام بعدی در همین تفکر شاگرد اول بودن است.

نورمند ضمن ابراز رضایت کامل از این بازدید و با اشاره به شعار پارس خودرو، پیشرو در کیفیت افزود: اینکه پارس خودرو به سمت کیفیت بهتر حرکت می کند مسیر کاملا درستی است که انتخاب کرده و این موضوع که پارس خودرو می خواهد در مسیر کیفیت پیشرو باشد تصمیم بسیار خوبی است. البته باید توجه کرد که بازار ایران، یک بازار باز و آزادی نیست و رقابت در آن بسیار سخت است.

وی خاطر نشان کرد: در طی 20 سال آینده بازار ایران با افزایش جمعیت به سرعت رشد خواهد کرد و این بازار حداقل 2 الی 3 میلیون خودرو نیاز دارد و رقابت بسیار مشکل خواهد شد و البته این راهی که پارس خودرو انتخاب کرده در جهت پیشرو بودن در کیفیت قطعا در آینده بسیار مهم و تاثیرگذار در جهت کسب بازار خواهد بود.

نورماند تاکید کرد: تولید و ساخت خودرو مانند یک مسابقه دو ماراتن است که برای پیشروی در هر کیلومتر و رسیدن به کیلومتر بعدی باید تلاش بیشتری کرد و بنده به این نتیجه رسیده ام که پارس خودرو در رتبه نخست صنعت خودروسازی ایران است و باید این شرکت با پتانسیل، تفکر شاگرد اول بودن در این صنعت را در خود بپروراند.

وی به شرکت پارس خودرو جهت تولید محصولات با کیفیت تبریک گفت و از تفکر بالا و توانمند شرکت پارس خودرو و همچنین پیشرفتی که در جهت ارتقا سطح کیفی محصولات انجام شده اظهار رضایت کرد.

نورماند اظهار امیدواری کرد که با کمک دو شرکت بتوانیم رتبه اول- در صنعت خودروسازی ایران باشیم و در سال 2013 خیلی بیشتر و بهتر از قبل کار کنیم.

در این مراسم همچنین کارگر-مدیر عامل شرکت رنو پارس و رئیس بخش رنو در خاورمیانه نیز ضمن ابراز رضایت از پیشرفت های کیفی صورت گرفته در پارس خودرو افزود: زحماتی که مجموعه پارس خودرو در جهت افزایش کیفیت محصولات خود انجام داده بر اساس ارزیابی های انجام شده کاملا مشخص است و در این زمینه پیشرفت های قابل توجهی کسب کرده است.

وی افزود: کیفیت در پارس خودرو تبدیل به یک فرهنگ شده که نکته بسیار مهمی در جهت تولید محصول با کیفیت و رضایت مشتری است.
کارگر افزود: قطعا تولید با کیفیت در این شرکت نشان دهنده پیشرو بودن پارس خودرو در بین خودروسازان ایرانی است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=9931
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه