میهن صنعت :

پاسخ وزارت صنعت،معدن و تجارت به یک خبر

میهن صنعت : وزارت صنعت،معدن و تجارت در پاسخ به انتشار خبر «غضنفري پرداخت يارانه ارزي را تأييد كرد» در پایگاه خبری تحلیی میهن صنعت جوابیه ای به شرح زیر ارسال کرد.


متن جوابیه وزارت صنعت،معدن و تجارت به پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت :

سردبير محترم سايت خبري ميهن صنعت   

با سلام و احترام؛
احتراما در پاسخ به مطلب مندرج در سايت خبري ميهن صنعت روز يكشنبه مورخ 2/7/91 با عنوان «غضنفري پرداخت يارانه ارزي را تأييد كرد» بدينوسيله با رد مطلب منسوب به وزير محترم صنعت، معدن و تجارت ضرورت ارائه توضيحات روشن آن رسانه را مورد تأكيد قرار داده و اعلام مي‌دارد ادعاي مأخذ خبر و منسوب به وزير محترم صنعت، معدن و تجارت به هيچ وجه صحت ندارد. از اين رو درخواست مؤكد دارد به منظور اجتناب از هر گونه برداشت خلاف واقع از مطالب مندرج در آن رسانه نسبت به تصحيح تيتر مندرج در آن رسانه در اولين فرصت وفق قوانين موضوعه اقدام شود.

شايان ذكر است در نشست خبري مورخ 2/7/91 وزير محترم صنعت، معدن و تجارت در محل نمايشگاه بين‌المللي فرش براساس مستندات موجود قابل ارائه (صوتي و تصويري) به هيچ وجه مطلب «غضنفري پرداخت يارانه ارزي را تأييد كرد» اعلام نگرديد.
بلكه همانگونه كه بسياري از جرايد و مطبوعات و رسانه‌هاي كشور نسبت به انعكاس دقيق و صحيح سخنان جناب آقاي دكتر غضنفري اقدام كرده‌اند، اعلام گرديد: درآمدهاي ناشي از فروش ارز در مبادلات ارزي و براساس طرح جديد ارزي متعلق به دارندگان آن ارزها بوده و از اين محل درآمدي براي دولت
و بودجه دولت حاصل نمي‌شود.

بدينوسيله به مناسبت زحماتي كه در درج اين جوابيه متقبل خواهيد شد، مراتب تشكر خود را اعلام و توفيق دست اندركاران تلاشگر آن رسانه را در اطلاع رساني شفاف به ملت شريف ايران اسلام آرزومندم.

حسين پرسان فومني
مـدير كل روابط عمومـي

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=3889
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه