میهن صنعت گزارش می دهد:

پایان انتظار برای خودروی الکتریکی کیا نیرو در هفته ی آینده

پس از انتظارات طولانی، خودروی الکتریکی کیا نیرو در هفته ی آینده رونمایی رسمی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، با توجه به تصاویر منتشر شده، تغییرات چشم گیری در ظاهر این محصول کره ای مشاهده نمی شودو مشابه نسخه ی پیشین خود طراحی شده است.

علی رغم اینکه اطلاعات زیادی در خصوص مشخصات فنی و امکانات این نسخه الکتریکی در دسترس نیست اما پیش بینی می شود، سیستم الکتریکی آن مشابه با  نسل جدید مدل های  هیوندای لونیک و کونا باشد.

بنا به اعلام شرکت بزرگ هیوندای، نسخه ی جدید هیوندای کونا با دو پک باتری 39.2 و 64.2 کیلووات ساعتی به بازار عرضه می شود و دیگر محصول این شرکت، هیوندای لونیک مجهز به یک پک باتری 28 کیلووات ساعتی بوده و قادر به تولید 88 کیلووات قدرت و 295 نیوتون متر گشتاور است.

این غول خودروساز کره ای نوید استفاده از جدیدترین فناوری خودران را در داخل این خودرو داده و به نظر می رسد، علاقه مندان به این سری خودروها شاهد محصولی فوق پیشرفته باشند.

ونگ-یانگ، مدیر عامل این کمپانی چند ملیتی در مصاحبه ی اخیر خود عنوان کرد: " در ابتدا تصور می شد، فناوری واقعیت مجازی، خودروهای خودران و قابلیت اتصال خودرو در آینده ای دور اتفاق بیافتد اما آن ها با سرعتی باورنکردنی تحقق یافتند و ما به دنبال استفاده و گسترش این فناوری ها در محصولات خود هستیم."

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=142756
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه