میهن صنعت :

پرايد هم ايربگ دار شد

ميهن صنعت : مدير بازاريابي و پيشبرد فروش محصولات برند گروه سايپا اظهار داشت: 70 درصد از خودروهاي ايكس 100 سايپا كه مجهز به كيسه هوا توليد شده اند تاكنون به فروش رسيده و عرضه خودرو با اين آپشن در سايپا گسترش خواهد يافت.


به گزارش ميهن صنعت ، شهريار رضايي  مدير بازاريابي و پيشبرد فروش محصولات برند گروه سايپا به سايپا نيوز گفت: سايپا برنامه افزايش تيراژ توليد محصولات خانواده X100 مجهز به كيسه هوا را بصورت جدي دنبال خواهد كرد.

به گفته وي ،كليه اقدامات لازم جهت طراحي و تجهيز محصولات خانواده X100 به كيسه هوايِ راننده و سرنشين با موفقيت انجام شده و آزمون هاي تصادف و همچنين آزمون هاي ديگر نظيرEMC (تداخل امواج الكترومغناطيس) بر اساس آخرين استانداردهاي اروپايي در يكي از مراكز معتبر در كشور اسپانيا با موفقيت انجام شده و به تاييد سازمان استاندارد ايران نيز رسيده است.

وي در ادامه خاطر نشان كرد: اقدامات لازم جهت ظرفيت سازي خطوط توليد سازندگان و همچنين سايت هاي توليدي گروه سايپا به عمل آمده و تا اين تاريخ چندين هزار دستگاه از خودروهاي X100 مجهز به ايربگِ راننده توليد و تحويل مشتريان شده است .

رضايي فر بيان كرد: اخيرا" بدليل محدوديت هاي بين المللي در تأمين برخي از قطعات، توليد خودرو مجهز به ايربگ با تاخيرهايي روبرو بوده كه اين موضوع توسط مسئولان و متوليان ذي ربط مد نظر قرار گرفته و همكاري لازم صورت خواهد گرفت.

وي افزود: در صورتي كه توليدكنندگان داخلي بتوانند تجهيزات مربوط به كيسه هوا را توليد كرده و به موقع تحويل دهند و از سويي مشتريان با افزايش قيمت خودروهاي X100 به جهت نصب ايربگ مشكلي نداشته باشند، شركت سايپا آمادگي كامل دارد تا خودروهاي توليدي خود را مجهز به ايربگ، توليد و روانه بازار كند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=2899
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه