رییس سازمان خصوصی سازی خبر داد؛

پرداخت سود سهام عدالت در صف انتظار

میهن صنعت : رییس سازمان خصوصی سازی در جمع خبرنگاران وعده قرارگرفتن سود سهام عدالت در اختیار مشمولان سهام را از سال آینده داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، میر علی اشرف پوری حسینی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر که از سال آینده سود سهام عدالت به مشمولین آن تعلق می گیرد، اظهارداشت: این اوراق برای سهامداران قطعا ارزش بیشتری نسبت به قبل خواهد داشت. 

 
رییس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه اگر سهام را نتوانیم آزاد کنیم و قابل معامله هم نباشد، حداقل باید سود آن در سال آینده به مشمولان پرداخت شود، افزود: اما هنوز این موضوع و میزان سود پرداختی به صورت کامل ساماندهی نشده و علت آن منفک نشدن شرکت های سهام عدالت است.
 
وی اضافه کرد: هنوز این موضوع شناسایی نشده که کدام شرکتها در اختیار مشمولان طرح قرار میی گیرد و کدامیک به دولت بر میی گردد. البته سازمان خصوصی سازی وظایف خود را انجام داده و پیش نویس آن را به مراجع ذیربط تحویل داده که هنوز به مصوبه تبدیل نشده است.
 
رییس سازمان خصوصی سازی با تأکید بر اینکه در مورد میزان سودی که در اختیار هر یک از دارندگان سهام عدالت قرار می‌گیرد فعلا نمی‌توان اظهار نظر کرد، تصریح کرد: باید به این نکته اشاره کرد که در طول ده سال گذشته حدود 42 هزار سهم به این طرح اختصاص پیدا کرده که حدود 30 هزار میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است؛ ولی مابقی هنوز قیمت‌گذاری نشده و به نظر می رسد این مقدار قابل قیمت‌گذاری هم نباشد.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پورحسینی با اشاره به اینکه پرداخت سود سهام برای فعالیت در سال 95 به دارندگان سهام عدالت اختصاص دارد، اظهارداشت: مگر اینکه مجلس قانون دیگری وضع کرده و یا ابلاغیه جدیدی مصوب شود.
 
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=94177
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه