میهن صنعت :

پروژه آزادراه تهران-شمال در دست پیمانکاران مجرب و خبره نیست

میهن صنعت : عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با اشاره به روند کند اجرای آزادراه تهران-شمال، گفت: در طول ۱۷ سال، این آزادراه از توسعه خوبی برخوردار شده، لذا باید اذعان کرد تکمیل این پروژه امر محالی نیست، اما تا به حال در دست افراد و پیمانکاران کاردان، مج

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، قاسم احمدی لاشکی، با اشاره به اینکه علت عدم پیشرفت و توسعه آزادراه تهران- شمال به نوع قرارداد با پیمانکاران این پروژه مربوط است، گفت: آزادراه تهران- شمال یکی از عظیم‌ترین پروژه‌های ملی محسوب می‌شود که متاسفانه به دلیل ضعف در عقد قرارداد اولیه، تا به حال به سرانجام نرسیده است.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از واگذاری طرح آزادراه تهران- شمال به بنیاد مستضعفان و جانبازان، افزود: واگذاری پروژه آزادراه تهران- شمال به بنیاد مستضعفان و جانبازان شایسته این نهاد نبود، چراکه این بنیاد هیچگونه سابقه‌ اجرایی در مورد نداشته است.

وی با اشاره به اینکه روند اجرای طرح آزادراه تهران- شمال از سال گذشته مثبت و رو به جلو بوده است، تصریح کرد: در طول ۱۷ سال، این آزادراه از توسعه خوبی برخوردار شده، لذا باید اذعان کرد تکمیل این پروژه امر محالی نیست، اما تا به حال در دست افراد و پیمانکاران کاردان، مجرب و خبره قرار نگرفته است.

احمدی لاشکی با بیان اینکه استفاده از پیمانکاران چینی در طرح آزادراه تهران- شمال امری اشتباه محسوب می‌شود، اظهار کرد: پروژه آزادراه تهران- شمال طرحی ملی است، که متاسفانه با استفاده از پیمانکاران چینی، چنین طرحی زیر سوال رفته است.

 این نماینده مردم در مجلس نهم، تاکید کرد: آزادراه تهران- شمال متعلق به تمامی مردم ایران است، بنابراین با راه‌اندازی این پروژه هم آسایش مسافرین به منطقه شمال کشور تامین خواهد شد و هم ساکنین این منطقه رفاه بیشتری را کسب خواهند کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، در پاسخ به این پرسش که با توجه به روند کند اجرای این پروژه، آزادراه تهران- شمال در چه سالی تکمیل و به اتمام خواهد رسید، خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی و با توجه به پیشرفت قابل قبول این طرح، به نظر می‌رسد آزادراه تهران- شمال در ۵ سال آینده تکمیل و به اتمام برسد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=20052
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه