میهن صنعت:

پلیس آریل اتم سوار

میهن صنعت: در جنوب انگلستان انتخاب پلیس، خودروی کوچک و سبک آریل اتم می باشد. خودروی دو نفره ای که بیشتر شبیه موتورسیکلت و یا خودروهای فرمول وان می باشد....

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، نیروهای پلیس برخی کشورها به استفاده از خودروهای سوپراسپرت برای تعقیب خلافکاران روی آورده اند. پلیس دبی، یک دوجین سوپراسپرت از بوگاتی تا فراری در اختیار دارد. پلیس ایتالیا نیز بعد از گایاردو، اینک به سراغ لامبورگینی اوراکان آمده است. اما در جنوب انگلستان انتخاب پلیس، خودروی کوچک و سبک آریل اتم می باشد. خودروی دو نفره ای که بیشتر شبیه موتورسیکلت و یا خودروهای فرمول وان می باشد.

اما ظاهر کوچک این خودرو نباید خلافکاران را فریب دهد زیرا فرار از دست چنین خودرویی حتی برای رانندگان خودروهای سوپراسپرت نیز میسر نیست.
با وجود استفاده از یک موتور 350 اسب بخاری ساخت هوندا، شتاب گیری صفر تا صد 2.6 ثانیه ای در حد بوگاتی ویرون می باشد. در حالیکه قیمت آن دهها برابر پایینتر است.

fبه نقل از پدال پلیس علاوه بر رنگ آمیزی خاص، برای این خودرو آژیر و چراغ گردان LED خاصی نیز مورد استفاده قرار داده است. آیا دوره فرار خلافکاران ماشین سوار و موتور سوار از دست پلیس به سر رسیده است؟

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=52092
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه