میهن صنعت:

پنجشنبه ۲۸ آذر: قیمت نفت و فلزات گرانبها در بازارهای آسیایی

میهن صنعت: قیمت نفت خام و فلزات گرانبها در بازارهای آسیایی به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان در مقایسه با روز گذشته نوسان داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، قیمت نفت خام سبک وست تگزاس اینترمیدیت در معاملات بازارهای آسیایی برای تحویل در ماه فوریه با افزایش بیست و هفت سنتی در هر بشکه همراه بوده و به نود و هفت دلار و هشتاد و هفت سنت در هر بشکه رسیده است.

این در حالی است که هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال با سی و سه سنت کاهش در معاملات آسیایی به قیمت یکصد و نه دلار و بیست و هفت سنت در هر بشکه در بازارها خرید و فروش می شود.

قیمت طلا نیز در بازارهای آسیایی امروز برخلاف روز گذشته کاهش داشته است. هر اونس طلا با یک دلار و شصت و دو سنت کاهش درمقایسه با روز گذشته به قیمت یک هزار و دویست و پانزده دلار و بیست و سه سنت در هر اونس خرید و فروش می‌شود.

به نقل ار همشهری این درحالی است که هر اونس نقره با شصت و هفت ممیز بیست و چهار صدم درصد کاهش در قیمت معادل چهارده سنت به ارزش نوزده دلار و چهل و سه سنت در هر اونس خرید و فروش می شود. هر اونس پلاتین نیز به قیمت یکهزار و سیصد و شصت و شش دلار و سی و چهار سنت خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته دو دلار و شصت و چهار سنت کاهش داشته است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=35673
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه