میهن صنعت :

پنج خودروی سوبارو در اصفهان رونمایی می‌شود

میهن صنعت : قائم مقام شرکت سیف خودرو گفت: تا پایان اسفند ماه سال جاری پنج خودروی سوبارو در اصفهان رونمایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، صدیقه ضیایی جمعه شب در حاشیه نمایشگاه صنعت خودرو در اصفهان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سیف خودرو تنها وارد کننده خودرو سوبارو ژاپن به ایران است، اظهار داشت: این شرکت از 9 سال گذشته تاکنون فعالیت خود را آغاز کرده  اما در سال‌های گذشته به دلیل مشکلات اقتصادی نتوانسته بود محصولات خود را عرضه کند.

وی با بیان اینکه روی کار آمدن دولت جدید و بهبود نسبی وضع اقتصاد کشور خودروهای شرکت سوبار مجدداً به کشور وارد خواهد شد، ادامه داد: تا پایان اسفند سال جاری از پنج مدل از خودروهای این شرکت در اصفهان رونمایی می‌شود.

قائم مقام شرکت سیف خودرو با بیان اینکه پیش‌فروش خودروهای سوبارو از نمایشگاه صنعت خودروی اصفهان شروع شده است، افزود: تاکنون چهار خودرو لگاسی، ایمپرزا، فارستر و XV مدل‌هایی هستند که در نمایشگاه اصفهان پیش‌فروش و به نوعی رونمایی شده‌اند.

ضیایی به موقعیت مناسب نمایشگاه اصفهان برای رونمایی از خودروها اشاره کرد و بیان داشت: موقعیت نمایشگاه خودرو در اصفهان شرایط را برای وارد کردن خودروهای خارجی امیدوار کننده می‌کند.

وی در خصوص فعالیت شرکت سیف خودرو نیز اظهار داشت: در حال حاضر سیف خودرو در زمینه تولید و یا فراهم آوردن شرایط تولید در داخل ایران نمی‌تواند وارد شود چراکه امروز و در ابتدای امر این شرکت باید بتواند بحث خدمات پس از فروش و تمرکز بر خدمات و قطعات بسیار عالی را در دستور کار قرار دهد.

 قائم مقام شرکت سیف خودرو با بیان اینکه واردات خودرو نباید به تولید داخل ضربه وارد کند، بیان داشت: اگر واردات خودرو به میزانی باشد که بر تولید داخل کمترین اثر را بگذارد و قیمت‌های آن به گونه‌ای باشد که تولیدات داخل را تحت تاثیر قرار ندهد، واردات می‌تواند یک اتفاق خوب باشد چراکه باعث می‌شود تولید کننده داخلی به فکر الگو برداری از آپشن‌هایی باشد که در خودروهای وارداتی استفاده شده و به گونه‌ای می‌تواند کیفیت تولید داخلی را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه خودروهای شرکت سوبارو مطابق با استانداردهای یورو 5 ساخته شده است، افزود: به دلیل تکنولوژی‌های به کار رفته در موتور خودروها کمترین میزان آلودگی را در میان خودروهای جهان دارند و باید گفت که این خودرو یکی از دوستداران محیط ‌زیست در جهان محسوب می‌شود.

خودروهای سوبارو خدمات پش از فروش شش ساله دارند

کیمیایی، مشاور ارشد سیف خودرو نیز به خدمات شش سال پس از فروش خودروهای سوبارو اشاره کرد و تصریح کرد: امنیت بالا، قدرت بالا و کنترل مناسب خودرو به همراه کلید‌های کنترل در دسترس از مزیت‌های خودروهای سوبارو است که ایرانی‌ها به شدت به آن علاقه خواهند داشت.

وی با بیان اینکه شرکت سوبارو خودروهای هیبریدی تولید می‌کند و سیف خودرو تمایل به وارد کردن این خودروها دارد، ادامه داد: تنها مشکل وارد کردن این نوع خودروها قیمت برق داخل کشور است و باید در این راستا علاقه‌ی مردم نیز سنجیده شود.

مشاور ارشد سیف با بیان اینکه خدمات پس از فروش و رضایت مشتری از مهمترین نکات شرکت سوبارو است، اظهار  داشت: پیش‌فروش خودروهای سوباره در تهران و اصفهان آغاز شده است و کم‌کم در سراسر کشور شروع می شود و با اولین تحویل این خودرو که مطمئنا در تهران و اصفهان است کرکره نمایندگی‌های خدمات پس از فروش نیز بالا می‌رود./مهر

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=41926
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه