«میهن صنعت» گزارش می دهد:

پنج قابلیت بنتلی کانتیننتال GT که آن را به خودرویی خاص تبدیل می کند

بنتلی کانتیننتال جی تی یک خودرو بسیار لوکس و خاص بوده و طرفداران خاص خود را دارد. طرفدارانی که برای داشتن آن حاضر به پرداخت 200 هزار دلار برای نسخه پایه هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بنتلی کانتیننتال جی تی یک خودرو بسیار لوکس و خاص است و طرفداران خاص خود را دارد. طرفدارانی که برای داشتن آن حاضر به پرداخت 200 هزار دلار برای نسخه پایه هستند. این خودرو امکانات ویژه ای دارد که موجب تمایز آن با سایر خودروهای موجود در بازار می شود.

قدرت خارق العاده
بنتلی کانتیننتال جی تی از پیشرانه 6 لیتری توئین توربو 12 سیلندر با قدرت 626 اسب بخار و گشتاور 897 نیوتون متر بهره می برد که به وسیله یک موتور نیمه هیبریدی تقویت شده است. این خودرو همچنین از قابلیت استارت-استاپ و قابلیت غیر فعال کردن نیمی از سیلندر ها نیز بهره می برد که منجر شده مصرف سوخت مناسبی داشته باشد.
لازم به ذکر است که واحد پردازنده پیشرانه این خودرو در هر ثانیه حدود 300 میلیون محاسبه را انجام می دهد. گیربکس در نظر گرفته شده برای این خودرو هشت سرعته دوکلاچه بوده و شتاب صفر تا صد آن 3.7 ثانیه است.حداکثر سرعت این خودرو 333 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

چراغ های کریستالی
بنتلی کانتیننتال جی تی جدید از چراغ های کریستالی استفاده کرده و در هر چراغ 82 عدد LED به کار رفته است.

مانیتور پنهان شونده
هنگامی که مالک یک دستگاه بنتلی کانتیننتال GT جدید تمایل به مشاهده فضایی سنتی تر داشته باشد با خاموش کردن سیستم اینفوتینمنت این خودرو شاهد چرخیدن نمایشگر به داخل و جایگزین شدن آن با چوبی از جنش سایر قسمت های داشبورد خواهد بود. بنتلی برای ایجاد چنین امکانی از 40 قطعه متحرک نظیر دو موتور الکتریکی و چرخ دنده استفاده کرده است.

سیستم صوتی بی نظیر
نام برند سازنده سیستم صوتی این ارابه لوکس Naim بوده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. سیستم صوتی این خودرو از 18 اسپیکر تشکیل شده و یک آمپلی فایر 2200 واتی نیز تکمیل کننده این مجموعه است.

سیم های متعدد
بنتلی در هر مدل کانتیننتال GT حدود 8 کیلومتر سیم به کار برده است و در مجموع 2300 مدار و 92 واحد کنترل الکترونیکی یا ECU در این خودرو مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=160821
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه