«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

پورسانگ، نخستین شاسی بلند فراری

خودرو اس یو وی فراری پورسانگ با الهام از مدل جدید روما جی تی طراحی شده و در آستانه تولید و ورود به بازار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خودرو اس یو وی فراری  پورسانگ با الهام از مدل جدید روما جی تی طراحی شده و در آستانه تولید و ورود به بازار قرار دارد.

سیستم تعلیق و ویژگی های فنی  فراری روما جی تی از قابلیت پشتیبانی از 15 محصول بحث بر انگیز و قدرتمند فراری نظیر شاسی بلند پورسانگ برخوردار است.

اس یو وی فراری پورسانگ در سال 2021 معرفی خواهد شد و از پلتفرم موتور جلو و مدولار بهره برده که مدیر بخش فناوری این شرکت خودروسازی توضیحاتی در خصوص این خودرو ارائه داده است.

وی در این خصوص عنوان کرد: ما به طور کلی دو خانواده موتور جلو وعقب را در معماری خودرو را داریم که خوردروهای موتور جلو تنوع زیادی دارند. پیش بینی می شود که نیرو پلاگین برای این شاسی بلند در نظر گرفته شود و به علاوه سیستم AWDنیز برای پیشرانه های وی 6، وی 8 و وی12 مناسب است.

شرکت فراری برروی ساخت خودروهای ابر قدرت خود که قرار است از سال 2022 روانه بازار شود، تمرکز کرده و در واقع محصولات پر قدرت این شرکت به دنبال رکود شکنی قدرت  986 اسب بخاری خودرو پلاگین هیبریدی فراری SF90 نیستند بلکه در ابرخودروهای جدید این خودروساز باید شاهد ارتقای ویژگی های آیرودینامیکی، وزن کمتر و کنترل و سواری بهتر باشیم.

شرکت فراری در حال توسعه پیشرانه 6.5 لیتری وی 12 به همراه فناوری  باتری های سنگین است که در واقع، الکتریکی شدن نسخه های وی 12 به معنی یک خودروی سنگین و بزرگ است. در نتیجه الکتریکی شدن با یک موتور کوچکتر کارآمد است.

مدیر بازاریابی فراری تایید کرد که فعلا تولید خودرو تمام الکتریکی در برنامه های این شرکت قرار ندارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=189603
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه