«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

پورشه باکستر وکیمن الکتریکی با قدرت 400 اسب بخار

رییس هیئت مدیره ی پورشه طی ماه های اخیر و در مراسم رونمایی از مدل تایکان از عرضه پیشرانه های الکتریکی برای دو خودرو کیمن و باکستر خبر داد. مجله تاپ گیر به تازگی مدعی شده که با توجه به مشخصات فنی اولیه می توان انتظار این خودروها را در سال 2023 داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، رییس هیئت مدیره ی پورشه طی ماه های اخیر و در مراسم رونمایی از مدل تایکان از عرضه پیشرانه های الکتریکی برای دو خودرو کیمن و باکستر خبر داد. مجله تاپ گیر به تازگی مدعی شده که با توجه به مشخصات فنی اولیه می توان انتظار این خودروها را در سال 2023 داشت.

پیش بینی می شود که این کوپه و کانورتیبل الکتریکی از یک پیشرانه دوگانه الکتریکی با قدرت 400 اسب بخار بهره ببرند که منجر می شود از نظر قدرت خروجی بین GTS و اسپایدر/GT4 قرار بگیرند.

 علاوه براین، مشتریان می توان انتظار یک موتور الکتریکی در اکسل های عقب را داشته باشند و براساس گزارشات منتشر شده، کیمن و باکستر الکتریکی سخت افزار خود را با نسخه آئودی تی تی ای به اشتراک خواهد گذاشت.

شرکت Rimac  به دنبال توسعه خودروهای اسپرت بدون آلایندگی است که پورشه نیز قصد دارد تا سهم خود را در این شرکت کرواتی تا 15.5 درصد افزایش دهد.براساس اعلام تاپ گیر، دو خودرو الکتریکی کیمن و باسکتر از پلتفرم پریمیوم الکتریکی (PPE) ماکان استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=188337
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه