«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

پورشه 911 کررا 2020 معرفی شد

هشت ماه قبل پورشه 911 Carerra S را برای سال 2020 رونمای و معرفی کرد و حالا نسخه استاندارد این خودرو نیز به علاقمندان در دو نسخه کوپه و کابریولت معرفی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، هشت ماه قبل پورشه 911 Carerra S را برای سال 2020 رونمای و معرفی کرد و حالا نسخه استاندارد این خودرو نیز به علاقمندان در دو نسخه کوپه و کابریولت معرفی شد. پیشرانه این خودرو از نوع شش سیلندر 3 لیتری مجهز به دو توربو شارژر است که توان تولید 379 اسب بخار قدرت و 449 نیوتن متر گشتاور را داراست. این نیرو توسط یک گیربکس 8 سرعته دو کلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

صرفا جهت اطلاع و مقایسه بین این دو نمونه، باید بدانید  نسخه S این خودرو 443 اسب بخار قدرت و 529 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. توان کمتر نسخه استاندارد بدین معنا نیست که این خودرو از نسخه S کندتر شده است زیرا این خودرو در حالت استاندارد می‌تواند از حالت سکون طی مدت زمان 4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. اگر این خودرو از پکیج کورنو استفاده کند این زمان به 3.8 ثاینه کاهش پیدا می‌کند. نسخه کررا S در حالت استاندارد طی مدت زمان 3.5 ثانیه به این سرعت دست پیدا می‌کند و اگر مجهز به پکیج کورنو شود این عدد به 3.3 ثانیه کاهش پیدا می‌کند.

این اعداد برای نسخه استاندارد کابریولت 4.2 ثانیه و با پکیج کورنو 4 ثانیه و برای نسخه کررا S کابریولت استاندارد 3.7 و با پکیج کورنو 3.5 ثانیه خواهد بود. تشخیص ظاهری نسخه استاندارد با کررا S بسیار دشوار است زیرا از نظر ظاهری این دو خودرو هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و تنها می‌توان آنها را از روی نوشته عقب و یا اگزوز‌ها شناسایی کرد. اگزوز‌های نسخه استاندارد تنها یک خروجی در هر دو گوشه دارند، اما نسخه S در هر دو گوشه سپر دو خروجی گرد وجود دارد.

طراحی داخلی هر دو مدل نیز با یکدیگر یکسان است و در آن از یک نمایشگر لمسی 10.9 اینچی استفاده شده است. کررا جدید با امکانات بسیاری مانند مدیریت سیستم تعلیق فعال و کمک فنر‌های تطبیق پذیر با قابلیت انتخاب مود بین نرمال و اسپرت عرضه می‌شود. سیستم ترمز این خودرو دارای حالت wet است که خیس بودن جاده را تشخیص می‌دهد و با سیستم ABS و کنترل پایداری همکاری نزدیکی دارد تا خودرو را در سطوح خیس مدیریت کند. پورشه به صورت سفارشی بر روی این خودرو، دیسک‌های کربن سرامیکی و رینگ‌های 20 و 21 اینچی مدل کررا S را نصب خواهد کرد.

قیمت این خودرو از 98.750 دلار آغاز می‌شود که 1.350 دلار نیز بابت هزینه حمل به آن اضافه می‌شود. نسخه کبریولت نیز از 111.550 دلار آغاز می‌شود. نسخه کوپه کررا S 114.650 و نسخه کبریولت آن نیز 134.750 دلار قیمت دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=181856
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه