میهن صنعت:

پولادي: روزانه 2 نوبت تمرين مي‌کنم

میهن صنعت: مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي پا به توپ شدن منتظر بازگشت بدنساز تيم ملي هستم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مهرداد پولادي ابتدا در خصوص بازي تيم ملي ايران مقابل تايلند اظهار داشت: همانطور که کادر فني تيم ملي اعتقاد داشت تيم ملي کشورمان نياز به بازي‌هاي تدارکاتي بزرگ تا فاصله نه چندان دور تا جام جهاني دارد که بتواند نقاط ضعف خود را جبران و با بازي مقابل تيم‌هاي بزرگ آماده رويارويي با بزرگان فوتبال دنيا شود.
وي افزود: قطعاً در جام جهاني بازي سختي داريم اما با يک برنامه‌ريزي خوب و اگر خواسته‌هاي کي‌روش را به خوبي پياده کنيم شايد بتوانيم در جام جهاني يک شگفتي‌‌ساز باشيم. اين مسئله‌اي است که زياد دور از دسترس نيست و فقط بايد تيم ملي و کي‌روش بيشتر از هميشه حمايت شود.

پولادي در مورد آخرين وضعيت خودش و تمرينات پيش رو نيز گفت:‌ من روزانه دو جلسه تمرين مي‌کنم، صبح‌ها همراه با تيم و بعد از ظهرها زير نظر کادر تيم ملي تمرينات خودم را دنبال مي‌کنم.

وي در پاسخ به سؤال ديگري که کي پا به توپ مي‌شوي؟ گفت: فعلا مشخص نيست منتظر بازگشت مربي بدنساز تيم ملي هستم تا تمريناتم را طبق برنامه ايشان دنبال کنم و آن‌وقت زمان پا به توپ شدنم مشخص خواهد شد. در کل خدا را شکر شرايطم خيلي خوب است و ان‌شاءالله با آمادگي صد درصد برمي‌گردم تا به پرسپوليس و تيم ملي کمک کنم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=26737
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه