میهن صنعت :

پولدارهای پایتخت یارانه می‌گیرند

میهن صنعت : معاون برنامه ریزی و بودجه استانداری تهران افزود: طبق بررسی های انجام شده بدون استثنا همه مردم تهران یارانه خود را دریافت می کنند. اینکه می گویند گروهی انصراف دادند و شهروندان پولدار خودداری کرده اند صحیح نیست.

به گزارش میهن صنعت معاون برنامه ریزی و بودجه استانداری تهران افزود: طبق بررسی های انجام شده بدون استثنا همه مردم تهران یارانه خود را دریافت می کنند. اینکه می گویند گروهی انصراف دادند و شهروندان پولدار خودداری کرده اند صحیح نیست.

به گزارش مهر، معاون برنامه ریزی استانداری تهران اعلام کرد: تخریب و بازسازی ۵۱۲ باب مدرسه در دستور کار استانداری تهران است که ۱۵۰ باب آن تحویل شده و باقی تا پایان سال ۹۲ تحویل می‌شود.

نعمت الله ترکی یکسالی است که جایش را در معاونت منابع انسانی به نصرالله ابراهیمی داده و خودش بر صندلی معاونت برنامه ریزی استانداری تهران تکیه زده است. به قول معروف خزانه دار پایتخت همان نعمت الله ترکی است که بودجه های سازمانها و نهادها را توزیع می کند.

هزار میلیارد تومان بودجه سال ۹۱ تهران

معاونت برنامه ریزی استاندار در مورد بودجه سال ۹۱ تهران گفت: بودجه امسال ۵۷۰ میلیارد تومان بوده که ۲۷۰ میلیارد تومان آن برای امور عمرانی و ۳۰۰ میلیارد هم صرف هزینه های جاری می شود. البته نا گفته نماند که با اختصاص بودجه های ملی بودجه پایتخت به هزار میلیارد تومان می رسد.

ساخت مصلی تهران ارتباطی به استانداری ندارد

از ترکی سوال شد شهرداری تهران اقدام به ساخت ۷۲ مسجد جدید کرده است آا استانداری تهران هم در این امور کمکی خواهد کرد که پاسخ داد: استانداری تهران در ردیف بودجه های خود از سال ۸۴ تا کنون در بخش فرهنگی مبلغ ۸۰ میلیارد تومان صرف ساخت مساجد، مصلی و حوزه های علمیه کرده است. البته ساخت مصلی تهران با استانداری تهران نیست.

تخریب و ساخت ۳ بیمارستان بزرگ تهران

معاون برنامه ریزی استانداری تهران پیش از این اعلام کرده بود بخش زیادی از بیمارستانهای تهران نیاز به مرمت و بازسازی دارد که در این مورد از وی سوال شد که پاسخ داد: بودجه بیمارستانها ملی است ولی استانداری تهران هم کمک می کند. امسال ۳۰ میلیارد تومان برای ساخت بیمارستانها کمک کردیم ولی بیشتر بیمارستانها دارای بافت فرسوده هستند.

وی گفت: هم اکنون ترمیم و بازسازی بیمارستان امام خمینی(ره)، شهدای تجریش و یافت آباد در حال انجام است و ۶۰ درصد هم پیشرفت فیزیکی داشته اند.

بودجه ۱۰ میلیارد تومانی استانداری برای ساخت دو زندان در تهران

از معاون استاندار تهران سوال شد: سازمان زندانهای کشور اعلام کرده است که قصد دارد در چهار نقطه از تهران بازداشتگاه موقت ایجاد کند آیا بودجه لازم از سوی استانداری تامین شده است؟ ترکی پاسخ داد: درحال حاضر دو زندان در تهران درحال ساخت است که در سال۹۰ و ۹۱ حدود ۱۰میلیارد تومان هزینه برای این امر درنظر گرفته شده است. از کل اعتبارات تخصیصی کشور سهم استان تهران ۱۳میلیارد تومان است که حدود ۵/۳ میلیارد تومان آن سال گذشته پرداخت شده و تامین و تحویل مبلغ ۱۰میلیارد تومان در برنامه سال جاری پیش بینی شده است.

جریمه ۱۸ میلیارد تومانی دامداران و کارخانجات لبنی کشور

معاون استاندار تهران با بیان اینکه نهاده های دامی تا ۶ ماهه نخست سال ۹۲ ذخیره شده است گفت: در بحبوهه گرانی لبنیات اقداماتی ضربتی از سوی استانداری و تعزیرات انجام شد. بهانه کارخانجات و دامداران قیمت بالای نهاده های دامی بود ولی بعد از کاهش قیمت نهاده ها باز هم گران فروشی دیده شد که براساس تخلفات ثبت شده، دامداران حدود ۳ میلیارد تومان و کارخانه های تولیدی حدود ۱۵میلیارد تومان جریمه شدند.

تمام تهرانی ها یارانه می گیرند

معاون برنامه ریزی و بودجه استانداری تهران افزود: طبق بررسی های انجام شده بدون استثنا همه مردم تهران یارانه خود را دریافت می کنند. اینکه می گویند گروهی انصراف دادند و شهروندان پولدار خودداری کرده اند صحیح نیست.

تمامی مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور در تهران تا شهریورماه سال ۹۲ به اتمام می رسد

وی درباره مصوبات اجرایی سفر اول هیات دولت گفت: حدود ۹۸درصد مصوبات به اتمام رسیده، حدود ۹۰ درصد از پروژه های سفر دوم نیز اجرا شده، حدود ۷۰درصد از مصوبات سفر سوم نیز تمام شده و در بقیه موارد نیز مقرر شده تا پایان سال مالی که شهریور ماه سال آتی است به سرانجام برسد.

دعوت از بخش خصوصی برای ساخت استادیوم در شهرستانهای تهران

ترکی در پاسخ به این سئوال که آیا استانداری تمایلی دارد استادیومی مانند ورزشگاه آزادی ساخته شود تا تهران نیز میزبان مسابقات بین المللی شود؟ گفت: در تهران چنین چیزی امکانپذیر نیست اما در شهرستان های اطراف پیشنهاد خوبی به نظر می رسد و این امر با حمایت بخش خصوصی می تواند محقق شود و دولت و استانداری زمین و زیرساختها را تامین می کند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=6937
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه