میهن صنعت:

پيروزي پرگل آبي-اناريها با درخشش فابرگاس

میهن صنعت: بارسلونا در شبي که ليونل مسي بازهم مصدوم شد با درخشش فابرگاس رئال بتيس را با نتيجه چهار بر يک شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، هفته سيزدهم رقابت‌هاي ليگا با انجام چهار ديدار به پايان رسيد که در حساس ترين بازي بارسلونا موفق شد با نتيجه پرگل چهار بر يک ميزبانش رئال بتيس را در هم بکوبد و به صدرنشيني خود در جدول رده‌بندي ادامه دهد.

گل‌هاي بارسلونا را در اين ديدار نيمار(36)، پدرو(37) و سسک فابرگاس(63 و 79) به ثمر رساندند.

نکته جالب اين ديدار آسيب ديدگي ليونل مسي ستاره آرژانتيني بارسلونا بود که در دقيقه 21 از بازي به ناچار تعويض شد و جاي خود را به آندرس اينيستا داد. اين براي سومين بار در اين فصل است که مسي با آسيب ديدگي مواجه مي‌شود. او در ديدار برابر رئال بتيس براي پنجمين بازي پياپي از زدن گل بازماند که اين از فصل 2007-2008 تا الان بي سابقه بوده است.

ستاره بارسلونا در اين ديدار سسک فابرگاس بود که دو گل به ثمر رساند و يک گل پاس گل هم داد. بارسلونا با اين پيروزي 37 امتيازي شد و به صدرنشيني خود در جدول رده‌بندي ادامه داد.

در ديگر ديدار حساس، اتلتيکو مادريد با تساوي يک بر يک برابر ويارئال متوقف شد تا اختلاف اين تيم با بارسلونا صدرنشين به سه امتياز افزايش يابد.

در اين ديدار که در ورزشگاه خانگي ويارئال برگزار شد شاگردان سيمئونه آرژانتيني بازي را بهتر شروع کردند و در دقيقه 2 به گل رسيدند اما اوشه مهاجم نيجريه‌اي ويارئال در دقيقه 79 گل تساوي را براي تيمش به ثمر رساند تا امتيازها تقسيم شود.

نتايج ديگر ديدارها:

والنسيا 2- وايادوليد 2

اسپانيول يک – سويا 3 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=30290
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه