میهن صنعت :

پژو برای ورود به ایران تحت‌فشار است

میهن صنعت : مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه شرکت پژو فرانسه برای ورود به بازار ایران از سوی سهامداران خود تحت‌فشار قرار گرفته، گفت: مذاکرات ایران خودرو با پژو و چند خودروساز مهم جهان ادامه دارد و پذیرش شروط ایران برای آغاز همکاری‌های ما بسیا

هاشم یکه‌زارع افزود: خودروسازان خارجی حق ندارند به هر دلیلی که خود تشخیص می‌دهند بازار ایران را ترک کنند، بلکه همه شرکت های خودروساز باید به تمام تعهدات خود، پایبند باشند. وی با اشاره به اظهارات اخیر کارلو تاوارس رئیس پژو سیتروئن مبنی بر ترک بازار ایران توسط پژو، یادآور شد: سهامداران شرکت پژو این شرکت خودروسازی را تحت‌فشار شدید قرار داده‌اند که چرا تاکنون پژو نتوانسته در مذاکرات خود با ایران خودرو به موفقیتی دست پیدا کند؛ زیرا این شرکت به خوبی می‌داند چند شرکت خودروساز فرانسوی درصدد آغاز فعالیت خود در ایران هستند.

وی تاکید کرد: با این حال ایران خودرو در مذاکرات اخیر خود با شرکت پژو فرانسه شرایط جدید خود را اعلام کرده که سرمایه‌گذاری 50 درصدی پژو با ایران خودرو و تبدیل ایران به یک مرکز صادرات خودرو به کشورهای منطقه از آن جمله است که مسوولان این شرکت شروط ایران را نیز قبول کرده‌اند.



جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=77552
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه