میهن صنعت :

پژو هر گونه تصمیم برای ادغام با جنرال موتورز را تکذیب کرد

میهن صنعت : یک مدیر ارشد شرکت خودرو سازی پژو سیتروئن فرانسه هر گونه تصمیم برای ادغام این شرکت با جنرال موتورز آمریکا را تکذیب کرده است.

به گزارش میهن صنعت به نقل از رویترز ، اولیویر داردارت رییس شرکت پژو در آلمان تاکید کرد: در جریان مذاکرات ما با مقامهای شرکت اوپل و جنرال موتورز هیچ صحبتی در خصوص ادغام دو شرکت مطرح نشده است.

وی تصریح کرد: مساله همکاری دو شرکت موجب کاهش تعداد کارمندان آنها نخواهد شد.

بر این اساس، از فوریه گذشته تاکنون بحث های زیادی در خصوص همکاری های مشترک جنرال موتورز آمریکا و شرکت پژوی فرانسه مطرح شده است.

شرکت پژو که در ماههای اخیر با مشکلات و چالشهای مالی زیادی روبرو شده است قصد دارد هزاران نفر از کارمندان خود را اخراج کند.

بحران مالی و بدهی جنوب اروپا تاثیر منفی زیادی بر شرکتهای خودرو سازی فرانسه و ایتالیا داشته است ولی شرکتهای خودرو سازی آلمانی هنوز با قدرت به فعالیت خود ادامه می دهند.

میزان فروش شرکت پژوی فرانسه در اروپا طی ماه نوامبر بیش از 16 درصد کاهش داشته است. سهم این شرکت در بازار خودروی اروپا از 11.7 درصد به کمتر از 10.9 درصد رسیده است.

افزایش نرخ بیکاری و کاهش هزینه های مصرفی در اقتصاد فرانسه تاثیر منفی زیادی بر فروش خودرو در بازار این کشور داشته است .شرکتهای خودرو سازی فرانسه قصد دارند با کاهش ظرفیت تولید و کاهش هزینه ها با بحران کاهش فروش مقابله کنند .

شرکت پژو قصد دارد بیش از ده هزار نفر از کارمندان خود را اخراج کند که این مساله با مخالفت شدید دولت پاریس روبرو شده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=7945
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه