مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرد:

پژو 301 در پایان سال 98 به تولید انبوه خواهد رسید

مدیرعامل گروه خودروسازی ایران خودرو در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه خودرو تهران گفت : با توجه به شرایط پیش رو من فکر می کنم تولید انبود پژو 301 در پایان سال 98 آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیرعامل گروه خودروسازی ایران خودرو در حاشیه بازدید ازسومین نمایشگاه خودرو تهران در جمع خبرنگاران گفت : تاخیر در تحویل خودروهای پیش فروش شده به دلیل تحریم و مشکلات تامین قطعات بود اما در حال رفع مشکلات هستیم و خریداران نگران تحویل خودروهای خود نباشند.

هاشم یکه زارع ادامه داد : تمام پیش فروش های صورت گرفته با مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت بود و خودروهای پیش فروش شده به زودی تحویل مشتریان خواهد شد. احتمالا ظرف دو هفته آینده نیز پیش فروش محصولات ایران خودرو را پیش رو خواهیم داشت.

مدیرعامل ایران خودرو در خصوص قیمت گذاری جدید خودرو گفت : در باره قیمت گذاری خودرو مسئولین وزارت صنعت باید پاسخ بدهند اما همانطور که می دانید نوسانات ارزی باعث رشد چشمگیر قیمت مواد اولیه تولید شده است. ما امیدواریم که در قیمت گذاری جدید این مهم لحاظ شده و قیمت های جدید به صورت اصلاح شده اعلام شوند.

وی ادامه داد : ما به دنبال فروش محصولات خود هستم و نمی خواهیم افزایش قیمت مانع فروش محصولاتمان شود. سعی ما بر این است که افزایش قیمت در محصولات جدید با درصد کمتری همراه باشد تا با توجه به کاهش قدرت خرید مردم، فشاری به خریداران محصولات ایران خودرو وارد نشود.

یکه زارع در خصوص وضعیت تولید پژو 301 نیز عنوان کرد : تولید پژو 301 بدون حضور شریک خارجی و به صورت کاملا مستقل تولید خواهد شد. ما به دنبال داخلی سازی 100 درصدی محصولات هستیم و هدف از حضور در سومین نمایشگاه خودرو تهران نیز دعوت از سازندگان و صنعتگران برای تولید داخلی قطعات پیشرفته خودرواست.

 مهندس یکه زارع در پایان گفت : در تحریم گذشته نیز ما تجربه ی بسیار خوبی در تولید دو محصول 206 و 207 بدون حضور شریک خارجی داشته ایم و نشان دادیم که توان داخلی سازی محصولات را داریم. با توجه به شرایط پیش رو من فکر می کنم تولید انبود پژو 301 در پایان سال 98 آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=170374
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه