میهن صنعت:

پیاده سازی استانداردهای کیفیت درسایت خراسان

كسب چهار ستاره كيفي سوزوكي و سه ستاره كيفي هايما نشان دهنده ارتقای سطح كيفي محصولات تولیدی سایت خراسان در سال 95 در بين محصولات هم رده اعلامی از سوی سازمان بازرسی و کیفیت استاندارد ایران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» و به نقل از روابط عمومی ایران خودرو خراسان، مدیر واحد کیفیت سایت خراسان با بیان این مطلب گفت: شرکت ایران خودرو خراسان در راستای اجرای اهداف استراتژیک ابلاغی مدیریت ارشد گروه صنعتی، پیاده سازی استانداردهای کیفی را درکلیه محصولات تولیدی خود به عنوان یک اصل مورد توجه قرار داده است.   
حسين کمالی پيگيري مستمر ايرادات مرتبط با قطعات و مجموعه ها از سازندگان، برنامه ريزي و اجراي مستمر مميزي مطابق با الزامات تعريف شده و پي گيري اقدامات اصلاحي را از جمله دلايل ارتقاي كيفي محصولات اين شركت عنوان كرد.

وي افزود: پايش وضعيت آلايندگي و تطابق توليد محصولات با همكاري سازمان ملي استاندارد و سازمان حفاظت از محيط زيست، بازنگری و تثبیت ابزارهای سیستم تولید و کیفیت درسالن های بدنه، رنگ و مونتاژ شامل آموزش به کارکنان، بازنگری و به روزآوری ابزارهای سیستم و همکاری در طرح ریزی فرآیندهای کیفی مربوط به پروژه ERP/SAP را از ديگر اقدامات انجام شده در واحد کیفیت سایت خراسان است.

وی خاطرنشان كرد: اقدامات کیفی اجرا شده در سایت خراسان، بهبود وضعیت شاخص های پس از فروش محصولات سوزوکی، هایما و پژو 405 را منجر شده و تحقق 73 درصدی شاخص هاي ابلاغي معاونت كيفيت گروه صنعتی ایران خودرو در سال 95 را در پی داشته است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=114897
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه