میهن صنعت:

پیام‌تسلیت مدیرعامل پست‌بانک‌ایران به‌مناسبت اربعین‌حسینی

مدیر عامل پست بانک پیام تسلیت خود را به مناسبت اربعین حسینی به گوش مردم رساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، پیام مدیر عامل پست بانک به شرح زیر است:

بسوز ای‌دل که امروز اربعین است                    عزای ختم پُورمرسلین است


اربعین میعادگاه عاشقان و دلباختگان حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام و یاران ایشان و تجلی‌ عشق و ایمان به اهل بیت علیهم‌السلام است. همانا اربعین منشاء ظهور نهضت پرشور حسینی است. روزی که محبان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت از سراسر گیتی در کربلای معلی گردهم هم آمده و کنگره عظیم و میلیونی دلدادگان و سینه‌سوختگان حسینی را تشکیل داده و در سوگ عزای سرور و سالار آزادگان و قافله‌‌سالارکربلا حضرت زینب(س) اشک ماتم می‌ریزند تا ندای حق‌طلبی را به گوش جهانیان برسانند.
آری؛ شورحسینی و شوق خدمت به زوّار اربعین حسینی باری دیگر همچون سال‌های گذشته در قلب کارکنان پست‌بانک‌ایران تجلی یافته و در حرکتی خودجوش و با حال و هوای معنوی در قالب موکب‌های خدمت‌رسانی در استان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه از زائران حسینی در مسیر حرکت به کربلای معلی استقبال و پذیرائی می‌نمایند.
فرارسیدن اربعین حسینی را به شیعیان جهان به ویژه کارکنان پست بانک ایران و خانواده‌هایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از تلاش‌ها و زحمات بی‌شائبه همکاران ارجمند درخدمت‌رسانی به زائران حسینی تقدیر و تشکر نموده و از خدواند سبحان سلامتی و اجر اخروی خواستارم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=165366
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه