میهن صنعت :

پیام گروه خودروسازی سایپا به مناسبت روز ملی صنعت و معدن

میهن صنعت : همزمان با فرا رسیدن روز ملی صنعت و معدن گروه خودروسازی سایپا با صدور پیامی این روز را به صنعتگران و جهادگران این عرصه تبریک گفت .

بسمه تعالی
تلاش در عرصه جهاد اقتصادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی فصل الخطابی بود که طی سالهای گذشته از سوی رهبر معظم انقلاب بر قطره های دریای بی کران صنعت و معدن تبیین گشت.

دستهای صنعتگران و هوشمندی متخصصان جوان و پرشور کشور در برهه ای که ابرقدرت های غربی به دنبال بر زمین زدن صنایع مهم کشور عزیز ایران هستند، با سلاح ایمان و تدبیر خود همچون دماوندی استوار به جنگ با متجاوزان اقتصادی شتافت و الحق که امروز در کنار دستان پینه بسته کارگران و همراهی دولتمردان و مردم شریف گامهای استوار حرکت به سوی حماسه اقتصادی با سرعت بیشتری پیش می رود و در این راه حماسه سازان ایرانی همانند گذشته ، بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را مجبور به فرود آوردن سر تعظیم در مقابل همت و غیرت ملت بزرگ ایران اسلامی نمودند .

۱۰ تیر، روز ملی صنعت و معدن را می توان روز تجدید هم پیمانی و تعامل تمام دستگاه های اجرایی و قانون گذاری و همچنین مردم شریف ایران اسلامی با صنایع و معادن کشور دانست تا در برهه ای که صنعت کشور هدف تحریم ها قرار گرفته است بتوان با حمایت های دستگاه های دولتی و تلاش دو چندان فعالان حوزه های صنعت و معدن بر مشکلات پیش رو فائق آمد.

از این رو گروه خودروسازی سایپا ضمن تبریک روز ملی صنعت و معدن به تمام جهادگران عرصه صنعت و معدن و ملت شریف ایران اسلامی اعلام می دارد خانواده سایپا با وجود تمام مشکلات و موانع پیش روی خود، در سنگر جهاد اقتصادی استوار به کار خود ادامه خواهد داد تا در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است، نقش خود در تحقق این امر را با تمام توان ایفا نماید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=21263
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه