«میهن صنعت»:

پیرهادی معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک کارآفرین شد

با حضور دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک کارآفرین ،مجتبی پیرهادی بعنوان معاون جدید سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک کارآفرین منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، با حضور دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک کارآفرین ،مجتبی پیرهادی بعنوان معاون جدید سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک کارآفرین منصوب شد.
در مراسم تودیع و معارفه معاونت سرمایه‌انسانی و پشتیبانی بانک کارآفرین که با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک برگزار شد،دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین ضمن تقدیر از دکتر خلیل الله موفق یامی معاونت قبلی سرمایه‌انسانی بانک؛ گفت: با توجه به اینکه سرمایه‌انسانی بانک کارآفرین یکی از مزیت‌های مهم این بانک است، امیدواریم با توجه به تجارب ارزنده آقای پیرهادی بعد از این هم شاهد توجه و ارتقا بیشتر این بخش باشیم.

خلیل الله موفق یامی معاونت قبلی سرمایه‌انسانی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در معاونت سرمایه‌انسانی، تاکید کرد: در اختیار داشتن نیروی انسانی توانمند و متعهد یکی از مهمترین مزیت‌ها و افتخار بانک کارآفرین است.

در ادامه مجتبی پیرهادی معاون جدید سرمایه‌انسانی و پشتیبانی بانک نیز با ابراز خرسندی از حضور در بانک کارآفرین گفت: بانک کارآفرین در شبکه بانکی به عنوان بانکی خوشنام و شفاف شناخته می‌شود و از این بابت حضورم در این بانک باعث خرسندی است.وی توجه به کرامت انسانی در حوزه سرمایه‌انسانی را یکی از شاخصه‌های مدیریتی خود خواند و ابراز امیدواری کرد که پس از این با همراهی و همکاری همکاران بانک کارآفرین شاهد بالندگی بیشتر سرمایه‌های انسانی بانک باشیم.

در روزمه فعالیتی مجتبی پیرهادی می‌توان به مدیریت حوزه منابع‌انسانی و اداره کل پشتیبانی و رفاه همراه اول، حوزه منابع‌انسانی و پشتیبانی مجلس شورای اسلامی و حوزه منابع‌انسانی و آموزش شهرداری اشاره کرد.

در پایان از زحمات دکتر موفق تقدیر شد و طبق حکم دکتر بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین، خلیل الله موفق یامی از این پس به عنوان مشاور مدیرعامل در حوزه سرمایه انسانی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=264023
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه