میهن صنعت:

پیروزی ایران در جنگ اطلاعاتی با موساد و سیا

شبکه المیادین در گزارشی به بررسی عملیات موفقیت‌آمیز ایران در بازداشت سرکرده گروه تروریستی تندر پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، تلویزیونی المیادین اعلام کرد بازداشت جمشید شارمهد، سرکرده گروه تروریستی تندر، موفقیتی برای ایران در جنگ اطلاعاتی علیه موساد و سیا است. این اقدام، ضربه قوی به موساد و سیا بود. واشنگتن و متحدانش در منطقه با نبرد‌های تعقیب و گریز، تلاش می‌کنند به گروه‌های مقاومت ضربه بزنند و آن‌ها را تضعیف کنند، زیرا تصمیم جنگ فراگیر، دور از دسترس آنهاست. آیا محور مقاومت از این فرصت برای تکمیل توانایی‌های نظامی‌اش به منظور ایجاد بازدارندگی فراگیر استفاده خواهد کرد؟

مجری المیادین افزود: در طول سال‌های گذشته، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همواره از ایران هسته‌ای وحشت داشته است. در سال ۲۰۱۲ نتانیاهو تصویری از یک بمب در سخنرانی‌اش در مجمع عمومی سازمان ملل نشان و هشدار داد ایران اواسط سال ۲۰۱۳ به بمب هسته‌ای دست پیدا خواهد کرد.

نتانیاهو از جامعه جهانی خواست خط قرمزی در برابر برنامه هسته‌ای ایران ترسیم کند. نتانیاهو در سخنرانی‌اش در کنفرانس امنیتی مونیخ در ماه فوریه سال ۲۰۱۸، بار دیگر به یک اقدام نمایشی متوسل شد و آنچه را که به گفته او یک قطعه از پهپاد ایرانی سرنگون شده بود، در دست گرفت و به تهران درباره آزمودن صبر اسرائیل هشدار داد. چند ماه پس از آن، نتانیاهو در تل آویو مدعی شد ده‌ها هزار سند که وزن آن‌ها به نیم تُن می‌رسد، در اختیار موساد قرار گرفته است و فاش می‌کند که ایران به دنبال تولید پنج کلاهک هسته‌ای است.

نتانیاهو بر بیان این حرف اصرار دارد که اولویت اصلی‌اش توقف برنامه‌های هسته‌ای و موشکی ایران و مقابله با حضور نظامی این کشور در سوریه است. اما تلویزیون ایران، تصاویری را از بازداشت جمشید شارمهد، سرکرده گروه تروریستی تندر پخش کرد که به نظارت بر منفجر کردن حسینیه سید الشهداء (ع) در شهر شیراز در سال ۲۰۱۸ اعتراف کرد.

خبرنگار شبکه المیادین گفت: دستگاه اطلاعاتی ایران در عملیاتی که آن را پیچیده خواند، بازداشت جمشید شارمهد را پس از کشاندن او از آمریکا به داخل ایران، اعلام کرد. تندر گروهی است که مسئولیت منفجر کردن حسینیه سید الشهداء (ع) در شهر شیراز را اعلام کرده بود. در این انفجار ۱۴ نفر کشته و ۲۰۰ نفر زخمی شدند. به گفته مقامات امنیتی در ایران، گروه تندر که از حمایت سیا و موساد برخوردار است، از مدت‌ها پیش زیر نظر قرار گرفته بود و نفوذ ایران در این دو سازمان اطلاعاتی، معارضان نظام ایران را شوکه کرد./باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=199004
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه