«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

پیشتازی رنو کپچر 2018 در بازار جهانی

در سال 2016، رنو کپچر عنوان پرفروش ترین کراس اوور شهری را در بازار اروپا به خود اختصاص داد و با فروش 215,670 دستگاه همچنان حرف اول را در بازار جهانی می زند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در سال 2016، رنو کپچر عنوان پرفروش ترین کراس اوور شهری را در بازار اروپا به خود اختصاص داد و با فروش  215,670 دستگاه همچنان حرف اول را در بازار جهانی می زند.

این محصول فرانسوی در بازار ایران نیز می تواند از محبوبیت بسیاری برخوردار شود و عرضه ی نسخه ی 2018 آن توسط نگین خودرو خبری خوش برای علاقه مندان به خودروهای فرانسوی است.

پیش بینی می شود، بازار خودرو ایران با ورود این میهمان اروپایی طعم فناوری و کیفیت بالا را بچشد و به ایرانی های فرانسوی سوار افزوده شود.

شرکت خودروسازی رنو پیشینه ی درخشانی در بازار ایران دارد و این سابقه به همراه تکنولوژی های روز این کراس اوور، محبوبیت آن را دوچندان خواهد کرد.

کپچر جدید نسبت به نسخه پیشین در طراحی داخلی و خارجی متفاوت است و ظاهری به مراتب جذاب تر پیدا کرده است.

مهندسان رنو برای طراحی این کراس اوور جمع و جور نهایت سلیقه ی خود را به کار بسته اند و باید اعتراف کرد که کاملا موفق عمل کرده اند.

در نمای خارجی این محصول فرانسوی هدلایت های full LED با آخرین تکنولوژی و نور دهی فوق العاده قرار گرفته اند و علاوه بر زیبایی، باعث بالارفتن ایمنی در رانندگی شبانگاهی می شوند.

رنو برای نسل جدید کپچر دو رنگ جدید شامل نارنجی (Atacama Orange) و آبی (Ocean Blue) را برای بدنه و همچنین رنگ جدید خاکستری (Platinum Gray) را برای سقف این خودرو در نظر گرفته  و در نتیجه امکان سفارش ترکیب رنگ های متنوع را برای مشتریان به ارمغان آورده است.

در زیر کاپوت کپچر 2018 پیشرانه 3 سیلندر 0.9 لیتری 90 اسب بخاری با سیستم استاپ‌استارت و همچنین پیشرانه 4 سیلندر 1.2 لیتری توربو 116 اسب بخاری قرار می گیرد.

انتظار می رود رنو کپچر 2018 همچون دیگر محصولات رنو مانند تالیسمان، سیمبل و کولئوس که توسط نگین خودرو عرضه می شوند، در همان ماه‌های اولیه ورود به بازار با استقبال خوب مشتریان مواجه شود. عمده ترین دلیل این موفقیت می تواند شبکه گسترده خدمات پس از فروش نگین خودرو  باشد که در طول چند ماه گذشته فعالیت های گسترده ای در این حوزه داشته است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=151242
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه