«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

پیشرانه ب‌ام‌و بر روی Revero

چینی‌ها سال 2015، با سرمایه‌گذاری در کارخانه فیسکر نام آن را به اسم یکی از مدل‌های این شرکت به نام کارما تغییر دادند. چند روزی است که تیزر‌ها و خبرهای جدیدی از کارما رورو 2020 به گوش می‌رسد و حالا خبر رسیده، این کمپانی که قبل تر نیز با ب‌ام‌و همکاری کرده، قرار است از پیشرانه 3 سیلندر این کمپانی استفاده کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،این نمونه قرار است در نمایشگاه شانگاهی سال جاری رونمایی شود و از پیشرانه 3 سیلندر توربو توئین پاور ب‌ام‌و استفاده کند.

پیشرانه بنزینی قرار است در کنار موتور الکتریکی کارما موسوم به توئین پاور و باتری‌های لیتیوم یونی با ولتاژ بالا NMC کار کند.ترکیب این دو موتور رورو را طی مدت زمان 4.5 ثانیه از سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت می‌رساند.

این رقم 1 ثانیه سریع‌تر از فیسکر کارما است. کروس مدیر فنی کارما می‌گوید: این خودرو تغییرات فنی و ظاهری بسیاری به خود دیده است و سیستم‌های پیشرو الکتریکی زیادی در آن استفاده کرده‌ایم.در نمایشگاه شانگهای سال 2019 قرار است به غیر از رورو، یک کانسپت و یک شاسی بلند مفهمومی دیگر به نمایش درآید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=174416
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه