جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش:

پیشرفت های سایپا در فناوری های نوین صنعتی قابل توجه است

میهن صنعت : جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امکانات و قابلیت های سایپا را در زمینه فناوری های تولید خودرو چشمگیر عنوان کرد و گفت: خودروهای سبک و سنگین گروه خودروسازی سایپا، به عنوان محصولات کاربردی و مورد استفاده در سازمان های نیروهای

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امکانات و قابلیت های سایپا را در زمینه فناوری های تولید خودرو چشمگیر عنوان کرد و گفت: خودروهای سبک و سنگین گروه خودروسازی سایپا، به عنوان محصولات کاربردی و مورد استفاده در سازمان های نیروهای مسلح محسوب شده و برنامه ارتش نیز تامین خودروهای مورد نیاز خود از میان محصولات این مجموعه است.

http://www.mihansanat.ir/upload/img/920913heydari.jpeg

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در بازدید از شرکت سایپا با اشاره به عزم مجموعه نیروی زمینی ارتش در تامین خودروهای مورد نیاز خود از گروه خودروسازی سایپا اظهار کرد: با توجه به این که محصولات تولیدی سایپا در گذشته نیز همواره مورد استفاده در نیروی زمینی ارتش بوده، در آینده نیز قصد داریم نیاز خود را در زمینه خودروهای سبک و سنگین به ویژه کشنده های تجاری از این گروه تامین کنیم.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش قصد دارد در حوزه طراحی و ساخت خودروهای سنگین کشنده که دارای قابلیت های فنی بسیار بالایی بوده و از فناوری های روز بهره می برند، از توانمندی های موجود در گروه سایپا استفاده کند.

وی همچنین تاکید کرد: واحدهای خودکفایی نیروی زمینی ارتش آماده همکاری و تبادل دانش و اطلاعات با گروه خودروسازی سایپا جهت دستیابی به اهدافی نظیر طراحی، تولید، تغییر کاربری و ارتقا امکانات فنی در خودروهای کشنده است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از اظهارات خود تولید خودروهای کشنده و سنگین در تیراژ بالا را به عنوان مهم ترین هدف واحدهای ترابری و خودکفایی در نیروی زمینی عنوان کرد و تصریح کرد: با توجه به وجود قابلیت های فراوان در گروه سایپا در زمینه تولید با تیراژ بالا، می توانیم از امکانات و توانمندی های این مجموعه بهره برداری کنیم.

امیر حیدری با اشاره به این که نیروی زمینی قصد دارد خودروهای سواری مورد استفاده توسط فرماندهان و کارکنان خود را از میان محصولات سایپا تهیه کند، گفت: نیروی زمینی همواره در حوزه برنامه ریزی جهت تامین خودروهای مورد استفاده فرماندهان و کارکنان خود فعال بوده و قصد داریم در این خصوص نیاز خود را از میان محصولات سایپا تامین کنیم.

وی در خاتمه گفت: بر اساس سیاست های کلی نیروهای مسلح، خودکفایی و تامین نیازها در حوزه خودرو باید از طریق منابع داخلی تامین شود، بر همین اساس قصد داریم ارتباط خود را با سایپا توسعه داده و از طریق همکاری های مشترک نیازها را برطرف کنیم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=33779
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه