ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان را به دنبال داشته است

پیشرو بودن پارس خودرو در کیفیت

میهن صنعت : رئیس خانه صنعت و معدن جوانان کشور کسب عناوین برتر محصولات پارس خودرو در رنکینگ و رده بندی کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و قرار گرفتن در بالاترین رده کیفی را نشان از استفاده از قطعات و تکنولوژی به روز در تولید محصولات این شرکت دانست.

به گزارش میهن صنعت رئیس خانه صنعت و معدن جوانان کشور کسب عناوین برتر محصولات پارس خودرو در رنکینگ و رده بندی کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و قرار گرفتن در بالاترین رده کیفی را نشان از استفاده از قطعات و تکنولوژی به روز در تولید محصولات این شرکت دانست.

دکتر صدری با بیان این مطلب افزود: اختلاف سطح تکنولوژی در تولید قطعات، یکی از دلایل  کیفیت و بهره وری بالای خودروهای تولیدی شرکت پارس خودرو است به طوری که این موضوع در رضایتمندی مشتریان محصولات این شرکت تاثیر به سزایی گذاشته است.

وی در ادامه بهره مندی از استانداردهای جهانی در خطوط تولید محصولات پارس خودرو را مزیتی دیگر برای این شرکت عنوان کرد و گفت: حفظ وضعیت موجود کالا به لحاظ کیفیت در روند داخلی سازی  و مطابقت استانداردهای قطعات و مواد به کار رفته در محصولات با استانداردهای سخت گیرانه شرکت های طرف قرار داد در برتری و کسب رتبه کیفی محصولات شرکت پارس خودرو از عوامل مهم بوده اند.

وی همچنین برتری کیفی تندر 90 پارس خودرو  را در استفاده از ماشین آلات مجهز و به روز در خطوط تولید ذکر کرد و اظهار داشت: بهره مندی از مجهز ترین خطوط تولید و مطابق با تکنولوژی روز دنیا در تولید خودروی تندر 90 پارس خودرو موجب برتری کیفی آن نسبت به محصول مشابه تولیدی در کشور شده است.

مدیر خانه صنعت و معدن جوانان با اشاره به تاثیر پروسه تولید در عرضه محصول با کیفیت ، خاطر نشان کرد : در پروسه تولید هر محصولی همواره آیتم های بسیاری دخالت دارند که هر یک از آنها در روند تولید محصول و کیفیت آن تاثیر قابل توجهی دارد به عنوان مثال مدیریت مناسب ، کاربرد تکنولوژی و ابزارهای سخت افزاری و نرم افزاری به روز موجب وجه تمایز محصولات پارس خودرو نسبت به سایر خودروهای تولید داخل شده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=5218
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه