میهن صنعت :

پیش‌بینی اکونومیست از آینده صنایع‌خودروسازی

میهن صنعت : نشریه اکونومیست در ویژه نامه سال 2015 خود نوشته است، در سال 2015 خودروها می توانند پرواز کنند و حتی به زمان سفر کنند. تعجب می کنید؟ درست است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، نشریه اکونومیست در ویژه نامه سال 2015 خود نوشته است، در سال 2015 خودروها می توانند پرواز کنند و حتی به زمان سفر کنند. تعجب می کنید؟ درست است.

این امر محقق می شود البته در فیلمهای سینمایی"بازگشت به آینده" در سال 2015. اما در عالم واقعیت، رقابت میان تولیدکنندگان خودرو در سال 2015 به منظور افزایش کیفیت و کارایی ماشینها اوج خواهد گرفت. گروههای بزرگ خودروسازی تلاش می کنند با افزایش کیفیت و کاهش میزان مصرف بنزین خودروها گوی سبقت را از دیگری بربایند.

تعدادی قابل توجهی از گروه های خودروسازی از جمله نیسان، بر ساخت و عرضۀ خودروهای دو و یا چندگانه سوز سرمایه گذاریهای بزرگی کرده اند. چینی ها نیز بر روی تولید و عرضۀ 500 هزار عدد خودرو  با سوخت جدید در سال 2015 سرمایه گذاری کرده اند. گفتنی است نزدیک به 45% از ثبت 73 میلیون خودرو نو در جهان در سال آینده متعلق به آسیا خواهد بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، اندونزی(با 12%) در میان کشورهای آسیایی پیشروست؛ ژاپن (با 3%) در جایگاه دوم و آمریکا نیز 5% از ثبت خودروهای نو را خواهد داشت.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=64667
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه