میهن صنعت:

پیش‌بینی بازار خودروهای داخلی و زمان مناسب خرید

میهن صنعت: پیشنهاد کارشناسان به متقاضیان خرید خودرو داخلی این است که با توجه به افزایش درخواست، خریداران بهتر است نسبت به خرید اقدام نمایند چون اواسط ماه اسفند با نزدیک شدن شب عید، بازار خودرو شرایط آرامی نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت  به نقل از تدبیرو امید، طبق برنامه تدوین شده از سوی خودروسازان، تحویل خودرو با توجه به افزایش تقاضا در موعد مقرر انجام خواهد شد و سعی بر این است تا بازار خودرو در پایان سال به سمت حاشیه کشیده نشود.
 با توجه به نزدیک شدن به ماه های پایانی سال و همچنین پیش فروش های صورت گرفته، بازار خودرو با افزایش تقاضا نسبت به ماه های قبل مواجه شده است.
طی چند سال گذشته تمرکز صنعت خودروسازی کشور بر روی تنوع محصول و به افزایش کمیت وکیفیت مد نظر بوده که البته تا حد مطلوبی به این هدف رسیده اند اما فاصله زیادی تا رسیدن به نقطه نهایی باقی مانده است.
در پی تصویب بخشنامه ساماندهی واردات خودرو که به امضای وزیر صنعت رسیده در حال حاضر تغییر چشمگیر قیمت در بازار مشاهده نمی شود و فعالان بازار همچنان از رکود بازار خودروهای خارجی نگران هستند. فعالان بازار خودرو های وارداتی معتقدند با توجه به حجم بالای واردات طی ماه‌های گذشته و رکود بازار، مصوبه ساماندهی واردات خودرو هنوز بر بازار تأثیر نگذاشته است. البته کارشناسان اعتقاد دارند که عمده ترین دلیل این رکود در بازار خودروهای وارداتی عدم رضایت از خدمات پس از فروش، گرانی قیمت، کمبود قطعات و کیفیت پایین است.
با توجه به آمار بدست آمده احتمال افزایش خرید و فروش در بازار خودرو داخلی وجود دارد که این امر باعث نگرانی فعالان بازار خودرو می شود چون در این شرایط با افزایش تقاضا از بازار خریداران نسبت به تحویل خودروهای داخلی خود با مشکل روبرو خواهند شد. 
پیشنهاد کارشناسان  به متقاضیان خرید خودرو داخلی این است که با توجه به افزایش درخواست، خریداران بهتر است نسبت به خرید اقدام نمایند چون اواسط ماه اسفند با نزدیک شدن شب عید،  بازار خودرو شرایط آرامی نخواهد داشت.
طبق برنامه تدوین شده از سوی خودروسازان، تحویل خودرو با توجه به افزایش تقاضا در موعد مقرر انجام خواهد شد و سعی بر این است تا بازار خودرو در پایان سال به سمت حاشیه کشیده نشود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=69650
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه