میهن صنعت :

پیش‌فروش یک‌میلیون بلیت نوروزی قطار تا ‌امروز/ بیشترین متقاضی در تهران

میهن صنعت : مدیر تنظیم تعرفه و نظارت بر بازار راه‌آهن ‌با بیان اینکه تا صبح امروز قریب به یک ‌میلیون بلیت قطار برای ایام نوروز پیش‌فروش شده است، گفت: تاکنون بیشترین پیش‌فروش در استان تهران بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صعت، علی کاظمی منش در گفت‌و‌گو با فارس، درباره پیش‌فروش بلیت نوروزی قطار‌های مسافری، اظهار داشت: تا صبح امروز قریب به یک ‌میلیون بلیت قطار برای ایام نوروز پیش‌فروش شده است.

 

وی تصریح کرد: این بلیت‌ها از طریق سامانه جامع فروش بلیت راه‌آهن، سامانه فروش بلیت شرکت‌ قطار‌های رجاء و سامانه فروش بلیت شرکت قطار‌های جوپار به دو طریق حضوری و اینترنتی پیش‌فروش شده است.

 

مدیر تنظیم تعرفه و نظارت بر بازار راه‌آهن با اشاره به استقبال مطلوب مسافران از سیستم حمل و نقل ریلی برای سفر‌های نوروزی، اظهار داشت: حمل و نقل ریلی به عنوان ایمن‌ترین مدل حمل و نقل، سازگار با محیط زیست بوده و کاهش مصرف سوخت و سوانح را به همراه دارد.

کاظمی‌منش با اشاره به اینکه بیشترین تقاضای سفر در ایام نوروز، مسیر مشهد مقدس است، اضافه کرد: همچنین بیشترین پیش‌فروش بلیت قطار برای ایام نوروز از استان تهران انجام گرفته است.

مدیر تنظیم تعرفه و نظارت بر بازار راه‌آهن با اشاره به عملکرد مطلوب سیستم جامع نوین فروش بلیت راه‌آهن در اولین سال اجرا، توضیح داد: در این سیستم فروش مدیریت سهمیه توسط شرکت‌ها انجام و عملیات فروش پیگیری می‌شود ضمن آنکه شرکت‌ها پول بلیت قطار‌های خود را به صورت مستقیم از آژانس‌ها دریافت کرده و سهمی را که مربوط به دولت است، پرداخت می‌کنند.

کاظمی‌منش اضافه کرد: این سامانه فروش موجب می‌شود شرکت‌ها بلیت خود را مستقل بفروشند، درآمد حاصله را خودشان کسب کنند و استقلال مالی و مدیریتی بیشتری نسبت به گذشته کسب کنند.

مدیر تنظیم تعرفه و نظارت بر بازار راه‌آهن یادآور شد: در حال حاضر 3 سامانه فروش بلیت قطار به صورت مجزا فعال هستند که شامل سامانه فروش بلیت قطار رجاء (http://www.raja.ir)، سامانه فروش جوپار (http://www.joopar.com) و سیستم نوین فروش بلیت قطار مسافری (http://10.30.109.100) است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=13137
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه