میهن صنعت:

پیش‌نمایشی از کوچک‌ترین فرزند لکسس

میهن صنعت: لکسس تا چند روز آینده در نمایشگاه خودروی ژنو از یک کانسپت اسپرت سوپرمینی بسیار جمع و جور، رونمایی خواهد کرد. این خودرو که LF-SA نامیده می‌شود،

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت،به نقل از پدال  کانسپتی برای بیان مفهوم ” اشتیاق به روند طراحی جدید و کشف قلمروهای ناشناخته برای نام تجاری لکسس” قلمداد می‌شود.

Lexus LF-SA Concept

Lexus LF-SA Concept


این خودروی کوچک شهری، ترکیبی از ویژگی‌ها و طراحی یک هاچ بک سه درب را با یک کراس اوور و یک کوپه اسپرت به نمایش می‌گذارد. یک جلوپنجره دوکی شکل و چراغ‌های باریک و بومرنگی، چیزهای مورد انتظار از یک لکسس جدید است اما در اینجا، شبکه جلوپنجره با طرحی سه بعدی شامل مثلث‌های با اندازه‌های متفاوت پرشده که همگی به مرکز و نشان لکسس اشاره می‌کنند. چرخ‌های خودرو نیز از طرحی منحصر به فرد برخوردارند که طراحی تایرها را نیز تحت تأثیر قرار داده است.

Lexus LF-SA Concept

Lexus LF-SA Concept


کابین با طراحی آینده‌نگر، ساده و مدرنی همراه شده است. شکل داشبورد و کنسول وسط کاملاً منحصربه‌فرد می‌باشد. تزئینات فلزی و یک نمایشگر سربالا هم از دیگر ویژگی‌های آن است.

Lexus LF-SA Concept Interior

Lexus LF-SA Concept Interior


گلگیرهای عضلانی، شکاف‌های روی سپر، سقف گنبدی شکل، فرم خاص درب‌ها، گلگیرهای برجسته عقب، طراحی چراغ‌های پشتو اسپویلر سقفی آن نشان از یک طرح تهاجمی و خشن دارند. با این وجود، زیربنای این خودرو احتمالاً با تویوتا یاریس مشترک خواهد بود و خود این خودرو در صورت تولید، که احتمال آن برای سال 2018 می‌رود، به‌عنوان رده نخست محصولات و در یک رده پایین‌تر از CT200h قرار می‌گیرد.

Lexus LF-SA Concept

Lexus LF-SA Concept

Lexus LF-SA Concept

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=70399
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه