مدیرعامل آرین دیزل:

پیش از تولید هر محصول نیاز‌های فعلی و آتی بازار را مد نظر قرار می‌دهیم

آرین دیزل به منظور ایجاد ارتباط سازنده و موثر در خصوص تولید محصولات جدید، همواره در حال نظرسنجی از مشتریان خود بوده و پیش از تولید و عرضه محصولات، نیازهای فعلی و آتی بازار را بررسی و در تولیدات خود لحاظ می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیرعامل آرین دیزل در مراسم رونمایی محصولات جدید این شرکت گفت : در بخش خودروهای تجاری سنگین همیشه این بحث وجودداشته که زمینه عرضه آن‌ها کم و تقاضا بسیار زیاد است. در همین راستا شرکت آرین دیزل تلاش کرده تا با تولید و عرضه محصولاتبه‌روز به این نیاز بازار پاسخ دهد.

مهندس محمودی ادامه داد : حدود ۲۰ هزار دستگاه ماشین نیاز به نوسازی داشته و این مهم، نیاز به عرضه بیشتر محصولات تجاریدارد.

وی در خصوص شک موتو x5000D گفت : این محصول ۴۵۰ اسب بخار قدرت داشته که با این قدرت، خودروهای ولوو را به خاطرمشتریان می‌آورد. همچنین این محصول از یک گیربکس مدرن فست استفاده می‌کند. این گیربکس زیرمجموعه گروه شک است و به نرمیقدرت را به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

محمودی افزود : این محصول دارای ترمز اظطراری و همچنین ترمز کمکی است که باعث می‌شود در سراشیبی ها، راننده با ایمنی کاملبه راه خود ادامه دهد. در این محصول علاوه بر قوای محرکه و قدرت، آرامش و آسایش را به کمک سیستم تعلیق هیدرولیک برای رانندهفراهم می‌کند.

مدیرعامل آرین دیزل گفت : طراحی کابین بسیار مدرن بوده و به کمک آپشن‌هایی نظیر گرمکن صندلی و دوربین ۳۶۰ درجه و همچنینمجهز بودن به شاسی دوبل، باعث می‌شود تا راننده بهترین حالت آرامش و آسایش را تجربه کند.

وی ادامه داد : محصولات شکمن مورد اعتماد ارتش چین بوده و در حال حاضر نیز در ارتش قدرتمند چین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مهندس محمودی در پایان گفت : ما همیشه سعی کرده‌ایم ارتباط خوب و سازنده‌ای با مشتریان خود برقرارکنیم. به عنوان مثال برایهمین محصول به دفعات از بازار و کلینیک‌های مرتبط نیازسنجی شده و در همین راستا سعی کردیم علاوه بر نیاز امروز، نیازهای آتیمشتریان نیز شناسایی شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=266177
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه