میهن صنعت :

پیش بینی موتور شورولت SS مدل 2017

میهن صنعت : سدان بزرگ شورولت SS آماده می شود تا به عنوان آخرین مدل سال از نسل فعلیش وارد بازار شود. همین مسئله باعث شده تا بازار شایعات در مورد سامانه اصلی موتوری آن داغ تر شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سدان بزرگ شورولت SS آماده می شود تا به عنوان آخرین مدل سال از نسل فعلیش وارد بازار شود. همین مسئله باعث شده تا بازار شایعات در مورد سامانه اصلی موتوری آن داغ تر شود.

این سدان بزرگ احتمالا به یک موتور سوپر شارژ مشابه LSA مجهز و تحت مدل 2017 وارد بازار می شود. این گمانه زنی از بازار استرالیا که در آن گفته می شود SS بر پایه Holden VF Commodore ساخته می شود نشات گرفته و البته آن قدر هم دور از ذهن به نظر نمی رسد چرا که نسخه پایه هر دو خودروی کومودور HSV Club Sport V8 و VXR8 GTS از موتور LSA استفاده می کنند. این موتور در قلب LSA  قابلیت تولید 580 اسب بخار را دارد که درمقایسه با توان 415 اسب بخاری شورولت  SS افزایش چشمگیری محسوب می گردد.

به گزارش خبر خودرو، جنرال موتورز که برنامه هایی برای خروج از صنعت خودروسازی استرالیا دارد این روزها به دنبال بازنشسته کردن پلتفرم Zeta که خودروهایی مثل انواع کومودور اس اس بر روی آن تولید می شوند است و البته این مسئله خود پایانی غم بار برای سال ها فعالیت خودروسازی جی ام تحت برند هولدن در استرالیا است ولی تا آن زمان گمان میرود که کومودور تحت نسلی جدید با سامانه AWD وارد بازار شود.


جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=86711
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه