«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

پیکاپ KMC T8 کرمان موتور در آستانه ورود به بازار ایران + تصاویر

تصاویر جدیدی از نسخه نهایی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور منتشر شده است و به نظر می رسد که در آینده ای نه چندان دور و طی روزهای آینده شاهد عرضه این مدل کرمان موتور به بازار خودرو ایران باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، تصاویر جدیدی از نسخه نهایی پیکاپ KMC T8  کرمان موتور منتشر شده است و به نظر می رسد که در آینده ای نه چندان دور و طی روزهای آینده شاهد عرضه این محصول کرمان موتور به بازار خودرو ایران باشیم. چندی پیش خبر تولید این محصول از سوی شرکت اعلام شد و با توجه به تصاویر منتشر شده می توان نتیجه گرفت که کرمان موتور رنگ بندی جذاب و متنوعی برای این مدل خود در نظر گرفته است.

اطلاعات رسمی در خصوص قیمت نسخه نهایی پیکاپ KMC T8  کرمان موتور در دسترس نیست اما پیش بینی می شود که با قیمت حدود 700 میلیون تومان در اختیار مشتریان ایرانی قرار بگیرد. جالب است بدانید که این خودرو در واقع همان  جک تی 8 بوده که به منظور عرضه در بازار ایران  تغییر پیدا کرده و از این پس با نشان اختصاصی کرمان موتور KMC عرضه می شود.

از مشخصات فنی پیکاپ KMC T8 دو دیفرانسیل می توان به استفاده از پیشرانه دو لیتری توربوشارژ با  174 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور اشاره کرد که نیرو را از طریق جعبه دنده 6 سرعته دستی منتقل می کند. مهمترین امکانات این محصول کرمان موتور شامل سنسور پارک و دوربین عقب، ورود بدون کلید، کروز کنترل، روکش چرم صندلی، صفحه نمایشگر لمسی، چراغ های روشنایی روز و شیشه ها و آینه های برقی می شود.

با توجه به تصاویر منتشر شده و رنگ زرد بدنه پیکاپ KMC T8 می توان انتظار رنگ بندی متنوع را از این شرکت داشت که در نتیجه متناسب با تمامی سلیقه ها خواهد بود. برای اطلاع از قیمت نهایی و امکانات این مدل باید تا زمان عرضه آن به بازار منتظر ماند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=206362
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه