«میهن صنعت» گزارش می دهد:

پیکاپ KMC T8 کرمان موتور در نزدیکی بازار خودرو ایران + ویدیو

پیکاپ KMC T8 کرمان موتور در آستانه ورود به بازار ایران قرار دارد و این شرکت خودروسازی به تازگی کلیپی از مراحل تولید و تست نهایی این خودرو منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، پیکاپ KMC T8 کرمان موتور در آستانه ورود به بازار ایران قرار دارد و این شرکت خودروسازی به تازگی کلیپی از مراحل تولید و تست نهایی این خودرو منتشر کرده است.

بازار پیکاپ و خودروهای سایز بزرگ طی سال های اخیر در بازار ایران و جهانی با استقبال خوبی مواجه شده است و جای تعجب ندارد که شرکت کرمان موتور در تدارک عرضه یک پیکاپ با عنوان KMC  T8 به بازار ایران باشد که با توجه به ویدیو منتشر شده، انتظار می رود که در آینده ای نه چندان دور در جاده های ایران دیده شود.

در همین رابطه بخوانید:

مشخصات فنی پیکاپ KMC T8 محصول جدید شرکت کرمان موتور

پیکاپ KMC  T8 کرمان موتور یک کلاس بالاتر از جک T6 بوده و در سگمنت پیکاپ‌های فول سایزقرار می گیرد و براساس آخرین اخبار می توان انتظار آپشن هایی نظیر صندلی 6 حالته دستی راننده، چراغ دی لایت و اتولایت، کروز کنترل، ترمزهای ABS به همراه EBD و ترمز کمکی، سیستم محرکه دو دیفرانسیل و … داشت. در ادامه می توانید ویدیو مربوط به تست نهایی و خط تولید  پیکاپ KMC  T8 کرمان موتور را مشاهده کنید.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=208529
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه