میهن صنعت:

چرا علی پروین ترسید به برزیل سفر کند؟

میهن صنعت: مطمئنا جالب است وقتی بشنویم علی پروین بازیکن سال های دور تیم ملی فوتبال و یکی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس ترسیده به محل برگزاری جام جهانی 2014 سفر کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شاید یکی از جزبیات‌های دنیای فوتبال برای اهالی آن این باشد که بتوانند رویدادهای بزرگ آن را از نزدیک ببیند. اما خیلی جالب است وقتی یکی از همین پیشکسوتان که اتفاقا از بنیه مالی کافی هم برخوردار است، می ترسد به برزیل محل برگزاری مسابقات جام جهانی سفر کند.

علی پروین یکی از همین پیشکسوتان است. مردی که ترجیح می دهد در خانه اش بنشید و همه وقایع ورزش را دنبال کند اما حتی کوچکترین سفری برای دیدن یک رویداد فوتبالی را نرود. حتی اگر این رویداد جام جهانی 2014 برزیل باشد که برخلاف دوره گذشته تیم ملی ایران هم یکی از 32 تیم حاضر در آن است.

اما قصه این نرفتن چیست؟ چرا در روزهایی که همه برای سفر به برزیل از یکدیگر سبقت می گرفتند علی پروین حتی حاضر نشد حتی بحث عزیمتش به محل برگزاری این رویداد بزرگ را وسط بکشد.

این عدم تمایل ریشه در یک خرافه قدیمی برای علی پروین دارد. او از گذشته دور با هواپیما سواری مشکل دارد و دائما فکر می کند اگر سوار بر هواپیما شود ممکن است سقوط کند و در این راه اتفاقات بدی برایش رخ دهد.

به نقل از جام جم ورزشی آقای سلطان! اخیرا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا برای تشویق تیم ملی به برزیل سفر نکردید، می گوید : «اراستش ز ترس هواپیما. من نیم ساعت می‌ترسم سوار هواپیما شوم، حالا 20 ساعت باید تا برزیل بروم؟ شما خودتان سوار هواپیما می‌شوید نمی‌ترسید؟ آن سفری را هم که به مالزی رفتم با هزار سلام و صلوات 7، 8 ساعت سوار هواپیما بودم. ان‌شاءالله از همین ایران برای بچه‌ها دعا می‌کنم تا موفق شوند. »

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=51510
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه