«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

چشم انداز فورد موستانگ الکتریکی

خودرو الکتریکی موستانگ تنها یک ایده نبوده و در واقع شرکت فورد طی همکاری با وباستو (Webasto) یک پروتوتایپ تمام الکتریکی با قدرت 900 اسب بخار، کانسپت موستانگ الکتریکی لیتیوم فورد را طراحی کرده و در نمایشگاه سما 2019 به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خودرو الکتریکی موستانگ تنها یک ایده نبوده و در واقع شرکت فورد طی همکاری با وباستو (Webasto) یک پروتوتایپ تمام الکتریکی با قدرت 900 اسب بخار، کانسپت موستانگ الکتریکی لیتیوم فورد را طراحی کرده و در نمایشگاه سما 2019 به نمایش گذاشت اما تمایل این خوردوساز آمریکایی برای ساخت یک موستانگ الکتریکی ارتباطی به این کانسپت برقی پر قدرت ندارد.

این کانسپت موستانگ الکتریکی علاوه بر تولید 900 اسب بخار، از جعبه دنده 6 دنده دستی بهره برده است.

ران هیزر، مهندس ارشد خودرو موستانگ مچ ای که به تازگی رونمایی شده است، عنوان کرد: موستانگ الکتریکی در افق بوده و مدل مچ ای اطراف است.

وی با اشاره با اینکه پلتفرم خودرو مچ-ای براساس معماری الکتریکی جدید Blue Oval است، عنوان کرد: در آینده برخی از خودروهای الکتریکی فورد از آن بهره خواهند برد.

این پلتفرم الکتریکی جدید فورد بسیار منعطف بوده و برای استفاده انواع خودرو کاربرد دارد.هیزر در ادامه گفت: احتمال تولید موستانگ الکتریکی وجود دارد اما زمان دقیق ان مشخص نیست.

علاوه براین، هیزر تایید نکرد که آینده موستانگ الکتریکی می تواند به اندازه خودرو مفهومی موستانگ الکتریکی لیتیوم قدرتمند باشد. پیش بینی می شود که نسل جدید فورد موستانگ با سیستم AWD در سال 2021 روانه بازار شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=188937
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه