با حضور20 شركت خارجي از شش كشور

چهارمين نمايشگاه بين المللی قالب و ابزار برگزار مي شود

میهن صنعت : چهارمين نمايشگاه بين المللي قالب و ابزار با حضور 20 شركت خارجي ازشش كشور، ازتاريخ پنجم خرداد ماه به مدت چهار روز در شركت ساپكو برگزار مي شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، اين نمايشگاه بين المللي با سابقه قريب به هشت سال و با چشم انداز خودكفايي ايران در صنعت قالبسازي و  صادرات قالب به خارج از كشور دستاورد هاي مهمي در اين صنعت به همراه داشته است.

ايجاد قرارداد هاي همكاري بين قالبسازان خارجي و داخلي، استفاده از فولاد ايراني در قالب هاي بزرگ پلاستيك، گرين قالب هاي  تزریق پلاستيك در داخل كشور و ايجاد زمينه هاي صادرات قالب و همچنين كاهش سفارش قالب به خارج از كشور از دستاورد هاي آن به شمار مي آيد.

نمايشگاه چهارم نيز با مساحتي بالغ بر3 هزار و 500 متر مربّع  و جذب مشاركت بيش از 130 شركت  داخلي و خارجي سعي در رشد و پويايي اين صنعت دارد.

در اين نمايشگاه 110 شركت داخلي و 20 شركت خارجي از كشورهاي تركيه، آلمان، اسپانيا، پرتقال، كره جنوبي و چين مشاركت دارند.

قالبسازان تزریق پلاستیک، قطعات  فلزي ، لاستيك و دايكاست بيشترين مشاركت را در اين نمايشگاه  دارند.ضمن اينكه مسئولان نمايشگاه  از جذب صنايع وابسته به اين صنعت و مشاركت شرکتهای داخلی وخارجي براي  فیکسچرهای تولیدی و کنترلی، ابزارهای اندازه گیری، قطعات استاندارد ،فولاد وعمليات حرارتي نيز غافل نبوده اند.

علاقه مندان براي كسب اطلاعات بيشتر و بازديد از نمايشگاه مي توانند به سايتhttp://saptools.sapco.com  مراجعه كنند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=48413
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه